drømme om barnets køn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2014

twinny

Jeg drømte to gange jeg fik en dreng. Der lå to drenge i maven. Så her var der rigtigt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2014

Elgaard73

Efter MD scanningen, hvor vi fik at vide at det var en dreng, begyndte jeg at drømme, at det var en pige. Drømmene kom så ofte og var så livagtige, at jeg tilsidst næsten ikke turde købe flere "drenge" ting. Jeg var mere eller mindre overbevist om, at de nok havde set forkert til scanningen. Men ud kom den skønneste dreng.

Så her holdte drømmene ikke stik.

Anmeld

13. juni 2014

Moar2011

jeg drømte os den gang at vi sku ha en dreng, og havde på fornemmelsen at det var en dreng, og til scanning var det en dreng

Anmeld

13. juni 2014

rogerrasch

Anna2706 skriver:

Jeg drømte at vi skulle have en dreng og det skulle vi sørme også Havde også en vild fornemmelse om at det var en dreng, før vi kendte kønnet Spændende om I så venter en lille pige 

Ja jeg er også spændt for som det ser ud herinde så har drømmene oftest holdt stik spørgsmålet er bare om de også holder stik hos mig ☺ men der er langt tid til jeg kan få barnets køn at vide hmm selvom nu føler jeg mig lidt utålmodig hehe

Anmeld

13. juni 2014

-Sigrid-

rogerrasch skriver:

Hej allesammen. Hvad mener i hvis man drømmer barnets køn betyder det så at det er det køn man får eller??? ☺ bare lige et nysgerrig spørgsmål da jeg i nat har drømt at vi venter en pige denne her gang men er kun 9 uger henne så der er længe til at få barnets køn at vide ☺

Jeg vågnede bare 2 x en morgen og vidste at jeg skulle have en pige (igen)  

jeg ville godt turde tro på det 

Anmeld

13. juni 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

rogerrasch skriver:

Hej allesammen. Hvad mener i hvis man drømmer barnets køn betyder det så at det er det køn man får eller??? ☺ bare lige et nysgerrig spørgsmål da jeg i nat har drømt at vi venter en pige denne her gang men er kun 9 uger henne så der er længe til at få barnets køn at vide ☺

Jeg drømte at vi fik en dreng. Fornemmelsen sagde en pige. Og vi får en pige om forhåbentligt ikke ret mange dage (det har hun ihvertfald været til 6-7 svanninges nu) 

Anmeld

13. juni 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Alle i familien gik og sagde at jeg sikkert ventede mig en dreng. De var ret sikre på det. Efterfølgende drømte jeg også at det blev en dreng. På vej til scanningen sagde jeg til min mand at jeg på en måde godt kunne tænke mig det blev en pige, men kun så de ikke fik ret. Jeg kan godt blive sådan lidt Rasmus-modsat. Ikke fordi jeg havde ønsker øm kønnet. Scanningen viste en lille pige, som vi nu håber kommer ud til os lige om lidt(termin om 14 dage).

Anmeld

13. juni 2014

A&F

Med den første drømte jeg både om piger og drenge. Og i nogle af drømmene var det en pige og hvor vi fik en lillebror til hende. Vi ville ikke vide kønnet med den første- ud kom en pige . I denne graviditet har jeg kun drømt om drenge, og scanningen viste også en dreng . Så det er sjovt at mine drømme blev til virkelighed.

Anmeld

13. juni 2014

Babybrain

I nat drømte jeg faktisk, at jeg fik at vide på hospitalet, at det blev en pige. Men så fik jeg at vide, at det stadig var usikkert.

Det er jo ikke til at vide om det holder, eller om det bare er et udtryk for mine egne tanker og følelser. 

Glæder mig i hvert fald helt vildt til at finde ud af kønnet.

Anmeld

13. juni 2014

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Tror aldrig jeg har drømt kønnet.. (jeg hører til den klasse der først får kønnet af vide til fødslen )

Men drømte engang at jeg fødte en neger-dukke der faldt fra hinanden da min onkel skulle holde den...

og i denne graviditet drømte jeg at jeg lige pludselig havde født... uden at være til stede.. i Super Best.. og fordi jeg ik havde nogen barnevogn gik jeg fra barnet for at hente storesøster...  men fortrød.. så da jeg gik tilbage var min baby væk.. og ledte i kølediskene.. og regnede med at h*n var blevet pakket ned som en frossen kylling.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.