drømme om barnets køn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.734 visninger
30 svar
6 synes godt om
13. juni 2014

rogerrasch

Hej allesammen. Hvad mener i hvis man drømmer barnets køn betyder det så at det er det køn man får eller??? ☺ bare lige et nysgerrig spørgsmål da jeg i nat har drømt at vi venter en pige denne her gang men er kun 9 uger henne så der er længe til at få barnets køn at vide ☺

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2014

Vivienne

Hej

Jeg drømte en gang, at jeg var gravid med en dreng, inden vi kendte kønnet. Men jeg har selv haft på fornemmelsen, at jeg fik en pige.

Scanningen viste en dreng

Anmeld

13. juni 2014

LEJ

Jeg drømte op til flere gange at vi ventede os en pige. Men det er nu en lille dreng der venter sig i maven. 

Anmeld

13. juni 2014

Christine

rogerrasch skriver:

Hej allesammen. Hvad mener i hvis man drømmer barnets køn betyder det så at det er det køn man får eller??? ☺ bare lige et nysgerrig spørgsmål da jeg i nat har drømt at vi venter en pige denne her gang men er kun 9 uger henne så der er længe til at få barnets køn at vide ☺

Jeg synes desværre ikke det passer, selv om jeg ofte støder på at mors drøm skulle holde stik over halvdelen af gangene..

Anmeld

13. juni 2014

Anna2706

Jeg drømte at vi skulle have en dreng og det skulle vi sørme også Havde også en vild fornemmelse om at det var en dreng, før vi kendte kønnet Spændende om I så venter en lille pige 

Anmeld

13. juni 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Jeg drømte det ville være en dreng allerede inden jeg blev gravid og fik kontakt indad da jeg var omkring 6 uger henne og var slet ikke i tvivl bagefter...

havde flere drømme om hvordan han ville se ud når han kom ud og senere hen i livet...

det har holdt stik indtil nu og han er 3 år til september

da min kæreste foreslog navnet Erik føltes det bare perfekt hele vejen ind og da han kom ud var jeg slet ikke i tvivl om at det bare var det helt rigtige navn

Anmeld

13. juni 2014

Tystys14

Drømte begge gange vi ventede piger og det holdt stik 

Anmeld

13. juni 2014

lineog4

Drømte jeg fødte en kat og det holdt ikke stik

Har hørt det ofte holder stik, men ville nok ikke løbe ud og købe lyserødt endnu - bliver sjovt at høre om det holdt stik.

Anmeld

13. juni 2014

Papillon

Det passer nok ikke altid, men her passede det

Mine fornemmelser har så på andre måder været forkerte (troede jeg skulle føde den 12., men sørme om hun ikke hygger sig derinde endnu), så tror det er lidt tilfældigt, hvad der holder stik

Anmeld

13. juni 2014

Trekløver(:

rogerrasch skriver:

Drømte vi fik en pige, og jeg har bare altid vidst at jeg ville blive mor til en pige. Og ud kom sørme en pige :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.