Joan ( Smallie ) skriver:
Åhhh hvor er han bare kær. Sku nogen dejlig unger du har dig Trold.
Anne har for første gang idag fået lidt rugbrød det kunne hun godt li men hun har lidt svært ved at sluge det, men det kommer jo nok med tiden. Hun får grød 3 gange om dagen og vil næsten ikke ammes mere. Hun tage ikke ret meget når huin endelig vil. Og helt ærlig så ved jeg sku ikke hvad jeg skal gøre for hun vil heller ikke tage flaske. Og tror ikke på hun får mælk nok.
Så hvos du lige ligger inde med en god ide så modtager jeg gerne med kyshånd
Jeg begynder at tænke meget over at den 2 nov skal hun starte i dp og jeg er bare slet ikke klar til at hun skal afsted. Syntes det er noget helt andet at gå hjemme med hende her end det var med niels. Men jeg skal heldigvis først starte på arbejde igen til feb så kan jo have dem hjemme en del alligevel.
Skal han i samme dp som Laura?
Tja godt spørgsmål... Du kan enten prøve at finde en lille tudkop, som er blød i tuden, sådan en som ikke er tæt når du vender den på hovedet... og se om du kan logge hende til at drikke MME af den, eller en almindelig kop kan også bruges det er bare dog lidt svære... Ellers er der ikke andet for at give hende grød og mos 5 - 6 gange om dagen, Du skal bare sørge for at der er rigeligt med smør i grøden hvis det er hjemmelavet du giver hende... og se om du kan få om du kan amme hende til natten...
Nej det er ikke i samme dagpleje detsvære, men det er i samme gruppe, de bor ca 500 meter fra hinanden, så de skal da i lege stue sammen osv... Jeg er nu nok klar til at han skal i DP, for synes han er ved at være svær at aktivere her hjemme... Men jeg er tvært i mod ikke klar til at begynde på arbejde endnu... bare tanken om at skulle derned giver mig myrekryb

... Men jeg er jo det svære nød til det

...
Anmeld