Hva sker der lige for Laura...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

497 visninger
13 svar
0 synes godt om
13. august 2009

Plysbjørnen

Her til aften ville hun bare ikke have nogen af de sutter jeg præsenterede hende for... Vi havde 3 forskellige... Den ene helt ny og næsten magen til de andre, en af de andre en Baby.dk sut, som normalt er hendes ynglings sut... og den tredje en sut der er stort set magen til som hun også har brugt før...

Men uanset hvad jeg gav hende græd hun og brokkede sig... De røg ud af sengen hurtigere end jeg kunne nå at følge med til at samle op... Hen 1 times øffen, møffen og brokken er hun endelig faldet i søvn...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2009

Joan ( Smallie )

Åh ha Niels er også helt vildt underlig lige i tiden. Og jeg er 100% sikker på der er tænder på vej for noimalt er han aldrig sådan.
Lige nu er han vågen med feber så han sidder ved farmand og hygger og ser zulu djævle race.
Måske der er tænder på vej ved hende også?

Joan

Anmeld

13. august 2009

Plysbjørnen

Joan ( Smallie ) skriver:

Åh ha Niels er også helt vildt underlig lige i tiden. Og jeg er 100% sikker på der er tænder på vej for noimalt er han aldrig sådan.
Lige nu er han vågen med feber så han sidder ved farmand og hygger og ser zulu djævle race.
Måske der er tænder på vej ved hende også?

Joan

Det er det nok næppe med mindre hun får visdomstænder allerede nu... Hun møffede lige igen, så var lige oppe ved hende igen... men nej hun vil stadig ikke have sutten...

Anmeld

13. august 2009

Joan ( Smallie )

Trold skriver:

Det er det nok næppe med mindre hun får visdomstænder allerede nu... Hun møffede lige igen, så var lige oppe ved hende igen... men nej hun vil stadig ikke have sutten...

Har hun fået sine 2 års tænder så hun har 20 tænder?
Niels har nemlig kun 16 endnu men som sagt er der flere på vej. Så lige om snart har han 2 kindtænder i hver side.

Anmeld

13. august 2009

Plysbjørnen

Har hun fået sine 2 års tænder så hun har 20 tænder?
Niels har nemlig kun 16 endnu men som sagt er der flere på vej. Så lige om snart har han 2 kindtænder i hver side.

Ja hun har 20 tænder i det hele... Har jeg lige regnet mig frem til...

Anmeld

13. august 2009

Joan ( Smallie )

Trold skriver:

Ja hun har 20 tænder i det hele... Har jeg lige regnet mig frem til...

så har hun da også været tidlig med tænder.
Men hun startet da ret sent me at få tænder gjorde hun ikke?

Anmeld

13. august 2009

Plysbjørnen

Jo hun fik hendes de første tænder ret sent... Men tilgengæld fik hun temmelig mange i løbet af meget kort tid... De sidste som er kommet her for et par måneder siden er hjørnetænderne...

Anmeld

13. august 2009

Joan ( Smallie )

Ja må da have vældet frem med trænder på et tidspunkt
Anne har fået de første 2 tænder. Niels fik også tidlig men det har stået stille næsten et år nu og nu kommer de sidste 4 så.
Hvad med din ben har han det godt?

Anmeld

13. august 2009

Plysbjørnen

Anne har fået de første 2 tænder. Niels fik også tidlig men det har stået stille næsten et år nu og nu kommer de sidste 4 så.

Jo tak han har det rigtigt super godt, som du kan se her... Den "bette" stump (boy som Laura kalder ham) har faktisk 8 tænder... spiser alt hvad spises kan incl. mors finger... Dog er han ikke gode venner med hele stykker frugt endnu, kun banan...

Og værst af alt skal han starte i Dagpleje her d. 1. sep. ... Han kan ikke kravle endnu, men han kommer rundt ved at trille, snurre og skubbe sig baglæns...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. august 2009

Plysbjørnen

Hvad med Anne hvordan går det ellers med hende...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.