Gravid uge 6 og maven er

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2014

Lrm

Flot mave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2014

fru holm

Anonym skriver:

KÆMPE!!

Dette er vores 4. barn indenfor 4 år og det er SÅ ønsket og SÅ planlagt

Dog vil jeg meget gerne vente med at fortælle om graviditeten indtil efter NF, men det kan jeg godt se, det kommer ikke til at ske.....

Jeg skal til lægen i morgen og have bekræftet graviditet og bliver sikkert videresendt til scanning, da jeg er usikker på termin, da jeg har blødt/pletblødt en del ind imellem mens

-----

Men hvornår fortalte i omverden om graviditeten?

Tror de nærmeste har gættet det, da min mave er SÅ oppustet at jeg ligner jeg er meget gravid (og ja, jeg er en af dem der bliver virkelig stor under graviditet, så egentlig undre det mig ikke jeg allerede har mave på).....

Men phy, det bliver da en lang graviditet denne gang, når jeg allerede skal i ventetøjet i uge 6 

Jeg er 7+1 nu.. og da jeg så testen var posetiv.. måtte jeg snakke med mine forældre om det.. da jeg så var ved lægen for at tage en test.. kunne jeg ikke holde mund mere.. men det er kun de nærmeste der ved det

Anmeld

16. juni 2014

mit1barn

Jeg fortalte jeg var gravid efter NF, alle blev meget glade, da spunken har været over 2 år om at sidde fast:-)

Anmeld

16. juni 2014

Christine

Anonym skriver:

KÆMPE!!

Dog vil jeg meget gerne vente med at fortælle om graviditeten indtil efter NF, men det kan jeg godt se, det kommer ikke til at ske.....

Jeg skal til lægen i morgen og have bekræftet graviditet og bliver sikkert videresendt til scanning, da jeg er usikker på termin, da jeg har blødt/pletblødt en del ind imellem mens

-----

Tror de nærmeste har gættet det, da min mave er SÅ oppustet at jeg ligner jeg er meget gravid (og ja, jeg er en af dem der bliver virkelig stor under graviditet, så egentlig undre det mig ikke jeg allerede har mave på).....

Men phy, det bliver da en lang graviditet denne gang, når jeg allerede skal i ventetøjet i uge 6 

Kan godt se du ser gravid ud! 

Vi fortalte det ca. uge 12 ved 1. barn og lidt tidligere ved 2. barn og denne gange først uge 16. (ikke at jeg ikke har en tyk mave, men bare fordi.. )

Anmeld

16. juni 2014

Sunsmile

Ja, hvis du kan se bort fra min rygdelle

Og ikke går i chok over maven, så kommer det her.....

Ja det er godt nok en tydelig gravid mave, ku da godt tro at du var lidt længere end uge 6..
Tillykke med graviditeten, 4 børn på så kort tid er sku godt gået :-)

Anmeld

16. juni 2014

Sarita Thomasardóttir

Anonym skriver:

KÆMPE!!

-----

Mig og kæresten fortalte familjen og de nærmeste venner det lige med det samme (var kommet ca. 7uger). Havde jeg vidst at jeg var gravid inden, ville jeg også haft fortalt det inden. Resten, kollegaer og facebook, fik det at vide, da jeg var 100 dage henne i graviditeten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.