Gravid uge 6 og maven er

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.587 visninger
25 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. juni 2014

Anonym trådstarter

KÆMPE!!

Dette er vores 4. barn indenfor 4 år og det er SÅ ønsket og SÅ planlagt

Dog vil jeg meget gerne vente med at fortælle om graviditeten indtil efter NF, men det kan jeg godt se, det kommer ikke til at ske.....

Jeg skal til lægen i morgen og have bekræftet graviditet og bliver sikkert videresendt til scanning, da jeg er usikker på termin, da jeg har blødt/pletblødt en del ind imellem mens

-----

Men hvornår fortalte i omverden om graviditeten?

Tror de nærmeste har gættet det, da min mave er SÅ oppustet at jeg ligner jeg er meget gravid (og ja, jeg er en af dem der bliver virkelig stor under graviditet, så egentlig undre det mig ikke jeg allerede har mave på).....

Men phy, det bliver da en lang graviditet denne gang, når jeg allerede skal i ventetøjet i uge 6 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2014

Anonym trådstarter

Ingen af de 81 personer der har set opslaget har lyst til at fortælle, hvornår de fortalte omverden at de var gravide??

Anmeld

12. juni 2014

Aabye

Første gang fløj det ud af mig dagen efter jeg havde været hos lægen.. Altså ret tidligt.. 

Anden gang var jeg hele 16-17 uger henne eller sådan noget.. Næsten halvvejs..

Anmeld

12. juni 2014

Lrm

Anonym skriver:

KÆMPE!!

Dette er vores 4. barn indenfor 4 år og det er SÅ ønsket og SÅ planlagt

Dog vil jeg meget gerne vente med at fortælle om graviditeten indtil efter NF, men det kan jeg godt se, det kommer ikke til at ske.....

Jeg skal til lægen i morgen og have bekræftet graviditet og bliver sikkert videresendt til scanning, da jeg er usikker på termin, da jeg har blødt/pletblødt en del ind imellem mens

-----

Men hvornår fortalte i omverden om graviditeten?

Tror de nærmeste har gættet det, da min mave er SÅ oppustet at jeg ligner jeg er meget gravid (og ja, jeg er en af dem der bliver virkelig stor under graviditet, så egentlig undre det mig ikke jeg allerede har mave på).....

Men phy, det bliver da en lang graviditet denne gang, når jeg allerede skal i ventetøjet i uge 6 

Må vi se billede af maven?

Anmeld

12. juni 2014

Anonym trådstarter

Aabye skriver:

Første gang fløj det ud af mig dagen efter jeg havde været hos lægen.. Altså ret tidligt.. 

Anden gang var jeg hele 16-17 uger henne eller sådan noget.. Næsten halvvejs..

Jeg tænker os, at nu har jeg har 3 graviditeter hvor alt har været i den skønneste orden, så hvorfor skulle det ikke også være det 4. gang.................

Anmeld

12. juni 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Ingen af de 81 personer der har set opslaget har lyst til at fortælle, hvornår de fortalte omverden at de var gravide??

Tillykke med graviditeten!

jo jeg vil da meget gerne fortælle. For os er det det første barn og det første barnebarn på min side af familien.

vi havde været til en selvbetalt ts i uge 10 og derefter begyndte vi at fortælle familien det

jeg var lettere nervøs for at skulle fortælle min mor det, da hun egentlig var kommet med en del kommentarer i et års tid inden som: "ja der går da heldigvis mange år før jeg skal være mormor..."

men da vi smed bomben blev der stille et øjeblik og så smilte hun og blev rigtig glad. Resten af familien blev også rigtig glade. 

Jeg har termin her om 2 uger(i morgen helt præcis) og nu har alle vænnet sig til tanken, måske lige med undtagelse af os(de kommende forældre). Jeg synes efter hånden at jeg er kommet til at tvivle på om vi nu også er helt klar.

jeg kan godt se dilemmaet når du allerede er så stor, men det kan måske være at du er længere henne end forventet?

Anmeld

12. juni 2014

Anonym trådstarter

Hov, billede er nu med

Anmeld

12. juni 2014

Anonym trådstarter

Lrm skriver:

Ja, hvis du kan se bort fra min rygdelle

Og ikke går i chok over maven, så kommer det her.....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. juni 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

jo da, gerne... :-) Fortalte det 4 + 0 efter en positiv blodprøve, mest fordi jeg var i gang med behandling og alle vidste det, så kunne jo ikke lyve og måtte fortælle at vi selv havde lavet miraklet.. :-) 

Tillykke med baby, og hold da op 4 børn på 4 år, jeg har 1 på 8 mdr der allerede tager pusten fra mig, så du er godt nok sej :-)

Anmeld

12. juni 2014

Anonym trådstarter

Inger skriver:

jo da, gerne... :-) Fortalte det 4 + 0 efter en positiv blodprøve, mest fordi jeg var i gang med behandling og alle vidste det, så kunne jo ikke lyve og måtte fortælle at vi selv havde lavet miraklet.. :-) 

Tillykke med baby, og hold da op 4 børn på 4 år, jeg har 1 på 8 mdr der allerede tager pusten fra mig, så du er godt nok sej :-)

Ja, alt er sikkert os som det skal være, men alligevel.....

ha ha, mange tak, ja, der er aldrig ro herhjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.