Billeder offentlige på google :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.470 visninger
30 svar
9 synes godt om
12. juni 2014

Brams

Kære baby.dk og alle brugere

Jeg har lige opdaget at mine billeder herinde fra kan søges frem på en alm. søgning på mit navn på f.eks. google. Måske jeg har været lidt naiv, men jeg troede faktisk at de kun kunne ses herinde og ikke fuldt offentligt på nettet.

Hvordan får jeg slettet disse billeder? Jeg har prøvet at slette mine fotoalbums herinde, men de fremtræder stadig på google og jeg kan ikke se hvordan jeg sletter mine mavebilleder - hjææælp jeg ønsker ikke at alle mine ting ligge frit fremme på google og andre søgemaskiner.

Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2014

Kay

Har lige anmeldt dit indlæg så administrator ser det og kan hjælpe dig

Anmeld

12. juni 2014

Brams

Kay skriver:

Har lige anmeldt dit indlæg så administrator ser det og kan hjælpe dig

Super - tak

Anmeld

12. juni 2014

Mor til Ella

Brams skriver:

Jeg har lige opdaget at mine billeder herinde fra kan søges frem på en alm. søgning på mit navn på f.eks. google. Måske jeg har været lidt naiv, men jeg troede faktisk at de kun kunne ses herinde og ikke fuldt offentligt på nettet.

Hvordan får jeg slettet disse billeder? Jeg har prøvet at slette mine fotoalbums herinde, men de fremtræder stadig på google og jeg kan ikke se hvordan jeg sletter mine mavebilleder - hjææælp jeg ønsker ikke at alle mine ting ligge frit fremme på google og andre søgemaskiner.

Trine

Så snart at du har lagt billeder på nettet er de enlig ikke " dine" mere, desværre.

Alle vil kunne finde og bruge dine billeder, nettet er stort og spredes hurtigt. Der har været rigtig meget hvor folk stjålet folk identitet ved feks at bruge billeder.

Så tror ikke der er det helt store at gøre.

Anmeld

12. juni 2014

Brams

Mor til Ella skriver:

Så snart at du har lagt billeder på nettet er de enlig ikke " dine" mere, desværre.

Alle vil kunne finde og bruge dine billeder, nettet er stort og spredes hurtigt. Der har været rigtig meget hvor folk stjålet folk identitet ved feks at bruge billeder.

Så tror ikke der er det helt store at gøre.

Det er bare undre mig er, at når jeg f.eks. på facebook lægger billeder op, så kommer de ikke frem på "det store net", men det gør alle billederne herinde fra

Anmeld

12. juni 2014

Anonymo

Brams skriver:

Det er bare undre mig er, at når jeg f.eks. på facebook lægger billeder op, så kommer de ikke frem på "det store net", men det gør alle billederne herinde fra

Det har jeg også tænkt over og det undre også mig 

Anmeld

12. juni 2014

Pikku Myy

Brams skriver:

Trine

I fremtiden tror jeg kun der er to måder at komme uden om problemet:

*Lade være med at lægge billeder ud

*Undgå at bruge dit navn

-så kommer der ingen kobling mellem dine billeder og dit navn.

Håber du finder en løsning på der ligger der nu

Anmeld

12. juni 2014

Bertris

facebook er nok noget mere kompliceret sat op end baby, og du har også noget flere privat indstillinger på face end her.

Men så godt som alt er jo offentlig her på baby, du skal jo heller ikke være logget ind for at se de fleste ting herinde.. 

Anmeld

12. juni 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria
Brams skriver:

Det er offentligt på baby.dk, hvor du sikkert har privat indstillinger på facebook. 

Anmeld

12. juni 2014

StudPsyk

Som en anden siger er baby.dk jo offentlig. Og du skal være obs på, at selvom du sletter dine billeder forsvinder de ikke med det samme fra google, der kan godt gå nogle uger er længere tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.