Sælge barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2014

Clisolka

Mami skriver:

Ved ikke hvor jeg ellers skulle oprette det. 

For lidt over 2 uger siden mistede jeg min søn, han blev 4 dage. 

Vi står nu og skal flytte, ville i sælge barnevogn eller beholde den? Vi fik den jo aldrig brugt

Det gør mig ondt at høre - sådan noget skulle ingen forældre gå igennem 

Jeg synes i skal vente med at sælge den, indtil i er afklaret med om i evt. vil sælge den. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2014

Mami

Babymor1013 skriver:

Det gør mig ondt at høre - sådan noget skulle ingen forældre gå igennem 

Jeg synes i skal vente med at sælge den, indtil i er afklaret med om i evt. vil sælge den. 

Tak 

Det er også det vi er nået frem til 

Anmeld

12. juni 2014

asff

Mami skriver:

Årh det gør mig ondt. 

Han fik grad 4 hjerneblødninger på begge sider, træk ikke vejret og ville være fuldstændig multi handicappet hvis de havde kæmpet ham igennem (chancen for overlevelse var under 5%) han lå i respirator  og vi valgte at sige stop han skulle ikke igennem mere, så han fik lov at sove ind i mine arme

Puha, ville lige kondolerer..  Stakkels jer, det må være modbydeligt Håber i kommer helskindet igennem forløbet

Anmeld

12. juni 2014

Mami

Puha, ville lige kondolerer..  Stakkels jer, det må være modbydeligt Håber i kommer helskindet igennem forløbet

Tak ja det er modbydeligt , verden er frygtelig ond nogen gange  

Anmeld

12. juni 2014

asff

Mami skriver:

Tak ja det er modbydeligt , verden er frygtelig ond nogen gange  

Ja 

Anmeld

12. juni 2014

sulo

Mami skriver:

Ja jeg ved det godt (logisk) men er bare så bange for at gøre noget forkert  

kender desværre ikke nogen der har plads og har også svært ved at spørge om det.. Syntes det virker forkert, som om vi ikke vil mindes om ham 

Jeg kondolere mange gange, det er intet mindre end frygteligt.

Jo det kan du lige nøjagtigt spørge venner eller familie om de vil opbevare den for jer og de vil forstå.

Kan godt forstå at i ikke vil skille jer af med den eller gå og mindes om jeres tab hver gang i ser på den.

Ude af øje ude af sind som man siger.

Anmeld

12. juni 2014

Mami

Jeg kondolere mange gange, det er intet mindre end frygteligt.

Jo det kan du lige nøjagtigt spørge venner eller familie om de vil opbevare den for jer og de vil forstå.

Kan godt forstå at i ikke vil skille jer af med den eller gå og mindes om jeres tab hver gang i ser på den.

Ude af øje ude af sind som man siger.

Tak

Nej vi kan ikke spørge famile, tror heller ikke de har plads og vi flytter til den anden ende af landet snart. 

Vi har den stående indtil vi er sikre på hvad vi ønsker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.