Sælge barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.419 visninger
26 svar
2 synes godt om
11. juni 2014

Mami

Ved ikke hvor jeg ellers skulle oprette det. 

For lidt over 2 uger siden mistede jeg min søn, han blev 4 dage. 

Vi står nu og skal flytte, ville i sælge barnevogn eller beholde den? Vi fik den jo aldrig brugt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Mami skriver:

Vi står nu og skal flytte, ville i sælge barnevogn eller beholde den? Vi fik den jo aldrig brugt

Først og fremmest vil jeg lige sige, at det virkelig gør mig ondt at høre det med din søn. 

Det skulle ingen forældre opleve. 

Mht dit spørgsmål, så er den godt nok svær. På den ene side ville det måske hjælpe lidt at få den solgt, da den så ikke står og minder en om ens tab. På den anden side, så vil det måske være rigtigt hårdt for jer at sælge den. Synes du og din mand/kæreste skal snakke om det, og så finde ud af om i er klar til at skille jer af med den. 

Til dig!

Anmeld

11. juni 2014

Aagaard

Jeg har ikke prøvet situationen, heldigvis og jeg er meget ked af dit tab.

Umiddelbart tænker jeg at det ville være rart at sælge den og så købe en ny, når (hvis?) det bliver aktuelt igen.

Prøv at forestille dig at nogen kom og hentede vognen, ville du føle lettelse eller ekstra tab?

Håber i har godt støtte gennem en svær tid

- og så får du lige en stor varm krammer her gennem cyberspace

Anmeld

11. juni 2014

Aagaard

Jeg har ikke prøvet situationen, heldigvis og jeg er meget ked af dit tab.

Umiddelbart tænker jeg at det ville være rart at sælge den og så købe en ny, når (hvis?) det bliver aktuelt igen.

Prøv at forestille dig at nogen kom og hentede vognen, ville du føle lettelse eller ekstra tab?

Håber i har godt støtte gennem en svær tid

- og så får du lige en stor varm krammer her gennem cyberspace

Anmeld

11. juni 2014

L&V

Mami skriver:

Det gør mig ondt, det burde ingen forældre sku igennem..

Jeg syntes i ska mærke godt efter om den minder jer for meget om jeres søn og om det gør ondt at se på den for så ville jeg sælge.

Hvis den trods alt er et godt minde så behold den.

Kæmpe kram

Anmeld

11. juni 2014

Mami

Clgh skriver:

Først og fremmest vil jeg lige sige, at det virkelig gør mig ondt at høre det med din søn. 

Det skulle ingen forældre opleve. 

Mht dit spørgsmål, så er den godt nok svær. På den ene side ville det måske hjælpe lidt at få den solgt, da den så ikke står og minder en om ens tab. På den anden side, så vil det måske være rigtigt hårdt for jer at sælge den. Synes du og din mand/kæreste skal snakke om det, og så finde ud af om i er klar til at skille jer af med den. 

Til dig!

Tak 

Vi ved det ikke, tankerne går lidt på at vi brændende ønsker os et barn til, men vil det være for mærkeligt at putte ny baby i en barnevogn der var tiltænkt vores afdøde søn? Altså føltes som at den nye baby tager hans plads (ej hvor lyder det grimt, håber du ved hvad jeg mener) eller vil den nye baby så være erstatning for ham? 

Men omvendt er jeg glad for vognen og vil måske nyde at få lov at bruge den og ligge lillesøster/bror i den? 

Anmeld

11. juni 2014

Mumto3

Hvor er det tragisk for jer!!! Pyha...4 dage...

Det er svært med barnevognen. Det ved jeg ikke hvad jeg skal sige til.

Sender jer masser af varme tanker!!!

Anmeld

11. juni 2014

Mami

Tak alle sammen 

Ja det er det, jeg tror det ville gøre ondt og sælge den, den står ude på opgangen og jeg går stadig over og børster den af og tager fat i håndteret og glæder mig, men bryder så sammen når jeg indser jeg ikke er gravid og vognen er Tom  

Anmeld

11. juni 2014

L&V

Mami skriver:

Tak alle sammen 

Ja det er det, jeg tror det ville gøre ondt og sælge den, den står ude på opgangen og jeg går stadig over og børster den af og tager fat i håndteret og glæder mig, men bryder så sammen når jeg indser jeg ikke er gravid og vognen er Tom  

Hva så med at lade den stå lidt endnu også når i er kommet ludt længere i hele denne svære proces så ka i revurdere hva i ska

Anmeld

11. juni 2014

Mami

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Hva så med at lade den stå lidt endnu også når i er kommet ludt længere i hele denne svære proces så ka i revurdere hva i ska

Det er sådan det bliver tror jeg, vi tager den nok med Når vi flytter ihvertfald, så Kan den stå i skuret  

Det er frygtelig svært, for det ene øjeblik vil jeg smide den af h til og andre dage drømmer jeg om at trille med den med en lille ny 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.