Mistede min datter da hun var 4 dage gammel og stod som dig med ting som var købt til hende og også brugt til hende. Blandt andet en barnevogn, vi havde været ude og trille med hende et par gange og liften havde hun sovet i i sit korte liv.
Liften vidste jeg med det samme vi ikke kunne rumme, mit ønske var at hun kunne blive begravet i liften, men da det ikke kunne lade sig gøre, bad vi om den blev brændt - om den blev det ved jeg ikke, men jeg havde det godt med beslutningen for kunne ikke klare tanken om et andet barn skulle være i den lift. Barnevognen derimod kunne jeg genbruge til lillebror der kom 11 mnd efter vi havde mistet Lia. Og sådan var det forskelligt med alle tingene, nogen kunne jeg bruge til lillebror, andre måtte væk. I det hele taget var det enormt vigtigt for mig at få pakket alt ned for at pakke det op igen for at det ikke "bare" skulle flyde ind i hinanden. Vi valgte fx at flytte vores soveværelse så tremmesengen skulle stå i et nyt rum, lave anden pusleplads osv.
Men I skal mærke efter og husk det egentlig er ligegyldigt hvad andre tænker, og mange gange tænker de noget helt andet end man forventer.
Du er velkommen til at skrive privat hvis det er....
Anmeld