hvad har man brug for til en efterårs/vinter baby??
ja elna er jo sommer barn født midt i hedebølgen, så hun havde ikke meget andet på end en ble, meget af tiden... men nu har jeg jo termin 14. oktober... og jeg tænker... der skal jo noget mere til end ble og tynde bodyer... altså vi har da langærmerede bodyer, og bukser, og heldragter i de små str. men hvad er der mere brug for...
har købt 2 køredragter str. 62, men skal hun også ha en jakke... eller bruger man ik mest hel dragter når man skal ud med de små??
da elna kom ud kunne hun passe str 56 i 3 dage og der efter var hun oppe i en 62 som holdte 1½-2 måneder... så jeg tænker at køre dragter godt helt fra start kan være 62? eller skal jeg også købe en i 56??
ej men altså... toede det ville være nemmere 2. gang 
Voksi, Voksi, Voksi. Så behøver du nærmest ikke andet. 
Jeg købte en uld-køredragt for en tier på et loppemarked, men brugte den aldrig.
Et par uld-huer og luffer. En uld-cardigan. Vil til hver en tid vælge uld fremfor fleece.
Bluser er ret irriterende til de små, så cardigan - så man slipper for at trække den over babys hoved.
Seriøst, vi havde ikke andet varmt tøj til vores søn. Voksien klarede det hele. Når vi en sjælden gang imellem skulle med bilen, gav vi ham bare cardiganen på og tog dynen med og lagde den over ham. Det bliver jo varmt i en bil ret hurtigt.
Kan ikke understrege nok hvor fedt det var at slippe for at give en lille nyfødt en masse lag af og på (hvilket de hader). Og super praktisk hvis bebs sov når man kom hjem, at man bare kunne åbne posen og baby kunne sove videre uden at koge over i en masse uld og fleece.
Voksi! 
PS: Jeg havde termin præcis samme tidspunkt som dig, og det er det optimale tidspunkt i forhold til Voksi fordi man får nytte af den i hele vinterhalvåret.
PS: Jeg ved at mange er glade for uldbodyer, men min søn kogte simpelthen over i dem - netop fordi det jo er varmt indenfor (og voksien var rigeligt udenfor). Det er faktisk først i denne vinter hvor han har været 2 år, at jeg har været rigtig glad for uld-undertøj.