Åben før aktiv fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2014

Levi&LilysMor

Papillon skriver:

Gud hvor har jeg mange spørgsmål om fødslen for tiden

Jeg render rundt lige nu og er 3 cm åben med en halv cm livmoderhals. Kan jeg mon forvente mig, at det går stærkt herfra, når først veerne sætter rigtig ind?

Og hvor længe kan man overhovedet være åben, før der sker mere?

Jeg kom på hospitalet ved 8 tiden om morgen og var 5 cm åben ( det var efter 6 timer med veer og vandafgang kl 6) og jeg fødte min søn 10.34 

Så er spændt på denne her gang 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2014

Papillon

Chevro skriver:

Jeg var 10 cm åben i 7 timer Da de til sidst finder ud af at han slet ikke kan være i bækkenet... øøøøv...

Øv  Underligt man ikke har opdaget det før?

Anmeld

12. juni 2014

Papillon

vitapigen skriver:

Nu kan jeg svare på dit spørgsmål JA det kan gå rigtig stærkt jeg var jo som sagt 3 cm åben og ingen livmoderhals. Gik bare og ventede på veer. I går 41+0 kl 4.30 får jeg min første ve. Kl. 6.30 går vandet. Kl. 8.40 er vi på barselsgangen og jeg er fuld åben og klar til at presse kl 9. Kl 9.10 er han ude

Lidt chokeret over at det gik så stærkt da det tog 18 timer med min første

Håber at du får en ligeså god oplevelse

Hehe tillykke

Og tak

Anmeld

12. juni 2014

Papillon

san skriver:

Du spørg jeg nok lidt dumt, men hvornår begynder de at mærke på en om man har åbnet sig og hvorfor??

Jeg ved det kun fordi, jeg har været på fødemodtagelsen to gange med veer. Begge gange er veerne dog gået i sig selv igen (første gang var de startet pga. urinvejsinfektion, andet gang pga. overanstrengelse). Hvis ikke det havde været tilfældet, ville jeg heller ikke vide noget som helst om "tilstanden" dernede

Anmeld

12. juni 2014

Papillon

AnthonsMor skriver:

Min veninde gik sådan rundt i 5 uger, uden der skete noget..

Hun blev sat i gang 40+6

Høhø håber ikke jeg ender sådan Kunne godt tænke mig, hvis det blev snart, og jeg ikke skulle sættes igang

Anmeld

12. juni 2014

Papillon

LevisMor skriver:

Jeg kom på hospitalet ved 8 tiden om morgen og var 5 cm åben ( det var efter 6 timer med veer og vandafgang kl 6) og jeg fødte min søn 10.34 

Så er spændt på denne her gang 

Det lyder også overkommeligt

Det forstår jeg godt 

Anmeld

12. juni 2014

AnthonsMor

Papillon skriver:

Høhø håber ikke jeg ender sådan Kunne godt tænke mig, hvis det blev snart, og jeg ikke skulle sættes igang

Sat i gang er måske også lidt overdrivelse..

De tog hendes vand, også kom resten af sig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.