Hvilken vogn til tvillinger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2014

A. Nonymsen

ønskebørn74 skriver:

Teutonia team Cosmo med forlænger del og oxisun solskærm.. 

Trille madrasser og barnevognsseler..

Sover de så sammen i den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2014

A. Nonymsen

modesty skriver:

Hvis penge ikke var et issue, ville jeg vælge en Bugaboo (Donkey eller Buffalo). Har en del vennepar med tvillinger, som alle har forskellige vogne, og Bugaboo virker klart fedest. Meget reelle sovekasser, med langt liggemål af en kombivogn at være. Alternativt ville jeg vælge Emmaljunga Nitro City, men de kan IKKE lægges 100% fladt ned, selvom de ellers reklamerer med det, så der ville jeg bruge en Voksi, da baby kan ligge i Voksi i længere tid end i en lift.

Tvillingebarnevogne er jo KÆMPE store. Jeg ville få spat af at køre rundt med sådan én. 

Har kigget på nitro City, mest fordi vi har den i alm klap vogn og elsker den... <3 men er i tvivl om den er god nok til at sove fast i?

jeg må lige kigge på den anden du nævner, penge er lidt vigtigt da vi begge er på su, men for den rigtige vogn må man ofre sig... (Og købe brugt )

Anmeld

8. juni 2014

A. Nonymsen

Miss Church skriver:

Vi har en kombi-vogn til vores tvillinger De er 15 måneder og begyndte at sove i hver deres barnevogn, da de var ca. 12 måneder. Vi har investeret i en tvillinge-paraply-klapvogn, som vi er rigtig glade for. Den er super til små ture  

Men vi har været SÅ glade for vores kombi-vogn  

Så i bruger en kombivogn normalt også to alm barnevogne til at sove i?

Anmeld

8. juni 2014

Miss Church

A. Nonymsen skriver:

Så i bruger en kombivogn normalt også to alm barnevogne til at sove i?

Ja Eller vi bruger faktisk ikke kombi-vognen så meget mere, men vi brugte kun den i det første år

Anmeld

8. juni 2014

Miss Church

A. Nonymsen skriver:

Har kigget på nitro City, mest fordi vi har den i alm klap vogn og elsker den... <3 men er i tvivl om den er god nok til at sove fast i?

jeg må lige kigge på den anden du nævner, penge er lidt vigtigt da vi begge er på su, men for den rigtige vogn må man ofre sig... (Og købe brugt )

Vores har hvert fald sovet i en i 1 år Men quadrolifte i

Anmeld

8. juni 2014

siw84

Vi venter selv tvillinger til august.
Og vi havde sat os op for at skulle have en alm barnevogn til dem som vi havde til vores første. Meeen. Da vi så kom i Ønskebørn og så den kom vi hurtigt på andre tanker. Den er simpelthen for stor og møve rundt med. Og vi ville nærmest ikke kunne komme ind nogen steder. Så vi valgte en kombi. Med 2 lifte. Og som hun sagde så kunne man ligge madras i når de skulle lige uden lift så de ikke lå på klapvognsbunden. Og det faldt vi for. Den var en smule smallere og kun 2 cm kortere i liggemål (94 cm) og nem at komme rundt med. Vi kan bruge den til de ikke skal bruge vogn mere, så en udgift mindre. Så vi ændrede hurtigt mening.
Men odder, trille og basson laver rigtige barnevogne til tvillinger.

Vi købte denne her. (Var samme pris som barnevognen, vi fik dog 30% rabat på da hun gerne ville have en anden op til udstilling)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. juni 2014

A. Nonymsen

siw84 skriver:

Vi venter selv tvillinger til august.
Og vi havde sat os op for at skulle have en alm barnevogn til dem som vi havde til vores første. Meeen. Da vi så kom i Ønskebørn og så den kom vi hurtigt på andre tanker. Den er simpelthen for stor og møve rundt med. Og vi ville nærmest ikke kunne komme ind nogen steder. Så vi valgte en kombi. Med 2 lifte. Og som hun sagde så kunne man ligge madras i når de skulle lige uden lift så de ikke lå på klapvognsbunden. Og det faldt vi for. Den var en smule smallere og kun 2 cm kortere i liggemål (94 cm) og nem at komme rundt med. Vi kan bruge den til de ikke skal bruge vogn mere, så en udgift mindre. Så vi ændrede hurtigt mening.
Men odder, trille og basson laver rigtige barnevogne til tvillinger.

Vi købte denne her. (Var samme pris som barnevognen, vi fik dog 30% rabat på da hun gerne ville have en anden op til udstilling)

Se DET var smart med madrasserne...  

en madras også min hjemmelavede voksi så skulle den være der...

hvad af har i gjort af overvejelser hvis de vækker hinanden?

vores have er ikke sindsyg stor så overvejer lidt om (hvis det er tilfældet) at de så må sove inde med åbent vindue eller noget 

Anmeld

8. juni 2014

siw84

A. Nonymsen skriver:

Se DET var smart med madrasserne...  

en madras også min hjemmelavede voksi så skulle den være der...

hvad af har i gjort af overvejelser hvis de vækker hinanden?

vores have er ikke sindsyg stor så overvejer lidt om (hvis det er tilfældet) at de så må sove inde med åbent vindue eller noget 

Vi bor lige pt i lejlighed så de kommer til at sove inde hver dag hvis vi ikke er ude. Jeg tænker lidt du nok hurtigt vænner sig til hinandens lyde. Og vores kommer også til at sove i samme seng til at starte med.
Men vores plan er også at gøre et hårdt forsøg på at køre dem ind i samme døgnrytme så de sover, spiser, og er vågne samtidig. Så hvis en vågner (med mindre der kun er gået feks 30 min) så vækker vi også den anden.
Så vi på den måde ikke hele tiden har en der sover og en der vågen og sulten osv. Så det er noget vi er meget enige om at arbejde meget på.

Anmeld

8. juni 2014

A. Nonymsen

siw84 skriver:

Vi bor lige pt i lejlighed så de kommer til at sove inde hver dag hvis vi ikke er ude. Jeg tænker lidt du nok hurtigt vænner sig til hinandens lyde. Og vores kommer også til at sove i samme seng til at starte med.
Men vores plan er også at gøre et hårdt forsøg på at køre dem ind i samme døgnrytme så de sover, spiser, og er vågne samtidig. Så hvis en vågner (med mindre der kun er gået feks 30 min) så vækker vi også den anden.
Så vi på den måde ikke hele tiden har en der sover og en der vågen og sulten osv. Så det er noget vi er meget enige om at arbejde meget på.

Ja vi går også efter en fælles rytme, vi har også en 3 årig der skal tages hensyn til... Det ville nok være godt for hende også med pause fra de to små på samme tid

Anmeld

9. juni 2014

siw84

A. Nonymsen skriver:

Ja vi går også efter en fælles rytme, vi har også en 3 årig der skal tages hensyn til... Det ville nok være godt for hende også med pause fra de to små på samme tid

Ja lige præcis. Så har man også lidt kvalitets tid sammen med den store. Vores søn er 4,5 når vores 2 drenge kommer.
Og også for min skyld når jeg skal gå hjemme på barsel. Så man har bare lidt tid til at slappe og måske hvile sig lidt osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.