Hvilken vogn til tvillinger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2014

majba

1990h skriver:

vi skal ikke medbringe barnevogn til dp..det meget forskelligt

Nå forpokker! :-)
Men tror jeg ville vælge en god kombi og ofte en del penge på den :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2014

A. Nonymsen

LJMNA skriver:

Vi har både en tvillinge barnevogn (Odder) og en tvillinge kombivogn (emmaljunga) fortrækker helt klart kombi vognen, selvom den ikk har det lange liggemål

Men hvad gør i så med middagslur? Sover de i den samme barnevogn?

Anmeld

7. juni 2014

A. Nonymsen

majba skriver:

Jeg har hørt at tvilling barnevogn er FRYGTELIG at gå andet end lige ud med. Den er tung, besværlig og Handi :-)
Dem jeg kender med tvillinger har en god kombi også to begge barnevogne de har fundet for max 1000 kr de bruger når de ikke længere begge to kan være i liften eller hvis de vægger hinanden. Hvis de skal i dagpleje skal i jo også have barnevogn med :-)

Det var faktisk en god ide at anskaffe sig to billige barnevogne, havde da slet ikk tænkt på at de ville vække hinanden :/

Anmeld

7. juni 2014

A. Nonymsen

LJMNA skriver:

Vi har både en tvillinge barnevogn (Odder) og en tvillinge kombivogn (emmaljunga) fortrækker helt klart kombi vognen, selvom den ikk har det lange liggemål

Sover de så i jeres kombivogn (klapvogns delen) sammen når i bruger den? Ved bare ikke om de er gode til at sove fast i hvis du forstå?

Anmeld

8. juni 2014

LJMNA

A. Nonymsen skriver:

Sover de så i jeres kombivogn (klapvogns delen) sammen når i bruger den? Ved bare ikke om de er gode til at sove fast i hvis du forstå?

Den ene sover i en "gammel" alm barnevogn og den anden får lov til at sove i den store

men kombi vognen er bare så meget bedre når vi skal ud og handle eller gå ture, ja faktisk bare til det hele  

Anmeld

8. juni 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

A. Nonymsen skriver:

Tjaa, man kan jo ikke lade være med at kigge, selvom det stadig er tidligt

men synes det er lidt svært mht vogne... Søger og søger på barnevogne, men der kommer stort set kun kombivogne op?

er det normalen at man har en kombivogn eller klapvognen med lift når det er til tvillinger?

ikke at det ville gøre noget at spare de penge, men kan man klare sig med det?

Så en Odder tvillingevogn i babysam. (Går ud fra at den var til tvillinger, eftersom den var meget bred! )

men synes at flere og flere har kombi. Tror måske at det er nemmere 

Anmeld

8. juni 2014

ønskebørn74

men synes det er lidt svært mht vogne... Søger og søger på barnevogne, men der kommer stort set kun kombivogne op?

er det normalen at man har en kombivogn eller klapvognen med lift når det er til tvillinger?

Teutonia team Cosmo med forlænger del og oxisun solskærm.. 

Trille madrasser og barnevognsseler..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. juni 2014

modesty

Hvis penge ikke var et issue, ville jeg vælge en Bugaboo (Donkey eller Buffalo). Har en del vennepar med tvillinger, som alle har forskellige vogne, og Bugaboo virker klart fedest. Meget reelle sovekasser, med langt liggemål af en kombivogn at være. Alternativt ville jeg vælge Emmaljunga Nitro City, men de kan IKKE lægges 100% fladt ned, selvom de ellers reklamerer med det, så der ville jeg bruge en Voksi, da baby kan ligge i Voksi i længere tid end i en lift.

Tvillingebarnevogne er jo KÆMPE store. Jeg ville få spat af at køre rundt med sådan én. 

Anmeld

8. juni 2014

Miss Church

A. Nonymsen skriver:

Vi har en kombi-vogn til vores tvillinger De er 15 måneder og begyndte at sove i hver deres barnevogn, da de var ca. 12 måneder. Vi har investeret i en tvillinge-paraply-klapvogn, som vi er rigtig glade for. Den er super til små ture  

Men vi har været SÅ glade for vores kombi-vogn  

Anmeld

8. juni 2014

Miss Church

modesty skriver:

Hvis penge ikke var et issue, ville jeg vælge en Bugaboo (Donkey eller Buffalo). Har en del vennepar med tvillinger, som alle har forskellige vogne, og Bugaboo virker klart fedest. Meget reelle sovekasser, med langt liggemål af en kombivogn at være. Alternativt ville jeg vælge Emmaljunga Nitro City, men de kan IKKE lægges 100% fladt ned, selvom de ellers reklamerer med det, så der ville jeg bruge en Voksi, da baby kan ligge i Voksi i længere tid end i en lift.

Tvillingebarnevogne er jo KÆMPE store. Jeg ville få spat af at køre rundt med sådan én. 

Vi har en emmaljunga og har aldrig tænkt over at de ikke kan ligge helt ned. Det har slet ikke været et problem. Vi har brugt quadro-lifte og det har fungeret super

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.