Jeg har en Bugaboo Donkey Twin til min drenge, og jeg ELSKER den. Super let at manøvre rundt med, kan gå igennem en helt almindelig dør, nem at folde sammen, god kvalitet og lækkert design.
Mine drenge har aldrig villet sove ude, så det har jeg ikke brugt den til, men jeg ville nok have brugt søsters aflagte og købt en gammel brugt, hvis det havde været tilfældet, da liften i Bugaboo'en er forholdsvis smal og ikke kan rumme en voksipose, og så er den efter min mening heller ikke helt polstret/isoleret nok til at holde vinterkulden ude.
Jeg havde helt de samme overvejelser som dig, da jeg skulle vælge vogn, men jeg er så glad for, at jeg ikke valgte en tvillingebarnevogn. En fra min mødregruppe (også tvillinger) havde en, men drengene vækkede konstant hinanden, så hun måtte også købe en gammel brugt, og da tvillingevognen var så uhandy og tung at komme rundt med, endte hun alligevel med ret hurtigt at købe en tvillingeklapvogn. Så selv om min Bugaboo var en dyr affære, endte jeg ud med at spare penge i forhold til hende.
Anmeld