Motion i graviditeten - hvad gjorde I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2014

Sunsmile

Fine_007 skriver:

Jeg tillader mig lige at svare på det med gravid svømning/gymnastik, for det gik jeg nemlig til, da jeg var højgravid - det var helt fantastisk. Herinde, hvor jeg bor, hedder det vidst nok Aqua Mamma.. det var træning i vand med forskellig redskaber af skum. Jeg ved ikke om, du har set på det samme, men al som foregår i vand, er bare helt fantastisk, når man er højgravid

Fedt, tak for hjælpen.
Det er fof der tilbyder det i køge svømmeland, det hedder vidst bare vand gymnastik for gravide.
Men jeg er rigtig glad for dit svar, så det er da helt sikkert noget jeg skal

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2014

Studerendemor

Sunsmile skriver:

Jeg er 12+4 og er efterhånden kommet over kvalme og opkast. Jeg vil rigtig gerne ha en stærk krop til at bære de ekstra kilo og til fødslen.
Jeg er begyndt at svømme og cykle, 1 x af hver om ugen, men ville også gerne lave noget andet.
Hvad har I gjort for at holde jer i form og styrke kroppen.?

Jeg styrketrænede tre gange om ugen, som jeg gjorde inden, men erstattede løb med gåture i bakket terræn. Jeg var højgravid midt i hedebølgen, så næsten hver dag, tog jeg til stranden for at svømme og køle af. 

Anmeld

5. juni 2014

Sunsmile

Mor i Aarhus skriver:

Jeg styrketrænede tre gange om ugen, som jeg gjorde inden, men erstattede løb med gåture i bakket terræn. Jeg var højgravid midt i hedebølgen, så næsten hver dag, tog jeg til stranden for at svømme og køle af. 

Stranden lyder også som en god ide til at blive kølet ned når det bare var mega varmt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.