Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sunsmile skriver: Jeg er 12+4 og er efterhånden kommet over kvalme og opkast. Jeg vil rigtig gerne ha en stærk krop til at bære de ekstra kilo og til fødslen. Jeg er begyndt at svømme og cykle, 1 x af hver om ugen, men ville også gerne lave noget andet.Hvad har I gjort for at holde jer i form og styrke kroppen.?
Jeg er 12+4 og er efterhånden kommet over kvalme og opkast. Jeg vil rigtig gerne ha en stærk krop til at bære de ekstra kilo og til fødslen. Jeg er begyndt at svømme og cykle, 1 x af hver om ugen, men ville også gerne lave noget andet.Hvad har I gjort for at holde jer i form og styrke kroppen.?
Lange gåture (ofte shopping hvor jeg gik rundt i flere timer) og svømmehallen med gemalen.
Nu hvor jeg er 39+2 går jeg kun korte ture med hunden. Kunne sagtens gå flere timer, men synes det er så kedeligt
Cykler sønnen til og fra dp + til og fra arbejde. Det må være rigeligt Det er ca 1,5 time på cyklen hver dag.
Spinning, fitness og gåture 5 gange i ugen Jeg er 21 uger
Cykling, cykling, cykling
Jeg fik forholdsvis hurtigt besked på at droppe gåturene pga plukveer (allerede i uge 16), men har hele tiden kunnet cykle, og kan det stadig, så det nyder jeg! - Er 37+2 i dag
Mor til Ella skriver: Gåture med hunden hver dag, cykle hver dag.14 dage til termin og gør stadig begge dele.Vil så lige sige at jeg så en fødsel med en maraton løber, som om nogen måtte være i god form, og hun havde da den længste røv fødsel, så det har ikke nødvendigvis noget at sige
Gåture med hunden hver dag, cykle hver dag.14 dage til termin og gør stadig begge dele.Vil så lige sige at jeg så en fødsel med en maraton løber, som om nogen måtte være i god form, og hun havde da den længste røv fødsel, så det har ikke nødvendigvis noget at sige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128