Motion i graviditeten - hvad gjorde I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.289 visninger
22 svar
13 synes godt om
4. juni 2014

Sunsmile

Jeg er 12+4 og er efterhånden kommet over kvalme og opkast. Jeg vil rigtig gerne ha en stærk krop til at bære de ekstra kilo og til fødslen.
Jeg er begyndt at svømme og cykle, 1 x af hver om ugen, men ville også gerne lave noget andet.
Hvad har I gjort for at holde jer i form og styrke kroppen.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2014

Mor til Ella

Sunsmile skriver:

Jeg er 12+4 og er efterhånden kommet over kvalme og opkast. Jeg vil rigtig gerne ha en stærk krop til at bære de ekstra kilo og til fødslen.
Jeg er begyndt at svømme og cykle, 1 x af hver om ugen, men ville også gerne lave noget andet.

Gåture med hunden hver dag, cykle hver dag.

14 dage til termin og gør stadig begge dele.

Vil så lige sige at jeg så en fødsel med en maraton løber, som om nogen måtte være i god form, og hun havde da den længste røv fødsel, så det har ikke nødvendigvis noget at sige

Anmeld

4. juni 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Sunsmile skriver:

Lange gåture (ofte shopping hvor jeg gik rundt i flere timer) og svømmehallen med gemalen. 

Nu hvor jeg er 39+2 går jeg kun korte ture med hunden. Kunne sagtens gå flere timer, men synes det er så kedeligt 

Anmeld

4. juni 2014

Hugoline.

Ingenting.

Jeg tog kun 12 kg på (er normalt slank) og havde en nem fødsel, hvor jeg fødte til tiden.

Nu er jeg gravid igen, og vil denne gang prøve gravid yoga eller pilates, men får jeg døgnkvalme til uge 20 igen, dropper jeg det nok

Anmeld

4. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Cykler sønnen til og fra dp + til og fra arbejde. Det må være rigeligt  Det er ca 1,5 time på cyklen hver dag. 

Anmeld

4. juni 2014

Koen.

Vi bor på bøhlandet, så cykler/går til toget hver morgen og hjem igen, og i weekenderne ind og handle ovs. så mellem 7-14 km hver dag, er 3. gangs gravid 19+0

Anmeld

4. juni 2014

CharlotteA

Spinning, fitness og gåture 5 gange i ugen  Jeg er 21 uger 

Anmeld

4. juni 2014

CharlotteA

Spinning, fitness og gåture 5 gange i ugen  Jeg er 21 uger 

Anmeld

4. juni 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Cykling, cykling, cykling

Jeg fik forholdsvis hurtigt besked på at droppe gåturene pga plukveer (allerede i uge 16), men har hele tiden kunnet cykle, og kan det stadig, så det nyder jeg! - Er 37+2 i dag

Anmeld

4. juni 2014

Sunsmile

Mor til Ella skriver:

Gåture med hunden hver dag, cykle hver dag.

14 dage til termin og gør stadig begge dele.

Vil så lige sige at jeg så en fødsel med en maraton løber, som om nogen måtte være i god form, og hun havde da den længste røv fødsel, så det har ikke nødvendigvis noget at sige

Det lyder godt. Har dog ingen hund, men cykle er jeg helt med på :-)
Maraton løber eller anden super sporty person, prøver jeg nu heller ikke. Kan bare godt li at røre mig og har brug for det da jeg eeeeelsker mad og har nok lidt nemt ved at ta på. Så ville bare gerne have nogle gode idéer til hvad jeg kunne lave :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.