Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Clgh skriver: Lange gåture (ofte shopping hvor jeg gik rundt i flere timer) og svømmehallen med gemalen. Nu hvor jeg er 39+2 går jeg kun korte ture med hunden. Kunne sagtens gå flere timer, men synes det er så kedeligt
Lange gåture (ofte shopping hvor jeg gik rundt i flere timer) og svømmehallen med gemalen.
Nu hvor jeg er 39+2 går jeg kun korte ture med hunden. Kunne sagtens gå flere timer, men synes det er så kedeligt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hugoline. skriver: Ingenting.Jeg tog kun 12 kg på (er normalt slank) og havde en nem fødsel, hvor jeg fødte til tiden.Nu er jeg gravid igen, og vil denne gang prøve gravid yoga eller pilates, men får jeg døgnkvalme til uge 20 igen, dropper jeg det nok
Ingenting.Jeg tog kun 12 kg på (er normalt slank) og havde en nem fødsel, hvor jeg fødte til tiden.Nu er jeg gravid igen, og vil denne gang prøve gravid yoga eller pilates, men får jeg døgnkvalme til uge 20 igen, dropper jeg det nok
Mor11 skriver: Cykler sønnen til og fra dp + til og fra arbejde. Det må være rigeligt Det er ca 1,5 time på cyklen hver dag.
Cykler sønnen til og fra dp + til og fra arbejde. Det må være rigeligt Det er ca 1,5 time på cyklen hver dag.
Koen. skriver: Vi bor på bøhlandet, så cykler/går til toget hver morgen og hjem igen, og i weekenderne ind og handle ovs. så mellem 7-14 km hver dag, er 3. gangs gravid 19+0
Vi bor på bøhlandet, så cykler/går til toget hver morgen og hjem igen, og i weekenderne ind og handle ovs. så mellem 7-14 km hver dag, er 3. gangs gravid 19+0
CharlotteA skriver: Spinning, fitness og gåture 5 gange i ugen Jeg er 21 uger
Spinning, fitness og gåture 5 gange i ugen Jeg er 21 uger
TanyaGR skriver: Cykling, cykling, cykling Jeg fik forholdsvis hurtigt besked på at droppe gåturene pga plukveer (allerede i uge 16), men har hele tiden kunnet cykle, og kan det stadig, så det nyder jeg! - Er 37+2 i dag
Cykling, cykling, cykling
Jeg fik forholdsvis hurtigt besked på at droppe gåturene pga plukveer (allerede i uge 16), men har hele tiden kunnet cykle, og kan det stadig, så det nyder jeg! - Er 37+2 i dag
Sunsmile skriver: Jeg kan godt lide at gå ture med min mor, men ser hende kun ca 1 gang om ugen, men så kunne jeg jo gøre det. Jeg har set at man kan tilmelde sig noget vand gymnastik for gravide som man kan gå til i slutningen af graviditeten, kender du noget til det?
Jeg kan godt lide at gå ture med min mor, men ser hende kun ca 1 gang om ugen, men så kunne jeg jo gøre det. Jeg har set at man kan tilmelde sig noget vand gymnastik for gravide som man kan gå til i slutningen af graviditeten, kender du noget til det?
Nej det har jeg aldrig lige hørt om. Men det lyder da som en super ting!
Jeg nød nu bare at være afsted med gemalen og så få motion samtidig med lidt kvalitetstid, så jeg har ikke lige prøvet sådan nogle hold tilegnet for gravide
Clgh skriver: Nej det har jeg aldrig lige hørt om. Men det lyder da som en super ting! Jeg nød nu bare at være afsted med gemalen og så få motion samtidig med lidt kvalitetstid, så jeg har ikke lige prøvet sådan nogle hold tilegnet for gravide
Sunsmile skriver: Jeg er spændt på hvordan det føles at hoppe rundt i vandet med en stor mave
Jeg er spændt på hvordan det føles at hoppe rundt i vandet med en stor mave
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128