Efter P-pille stop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2009

Mira0911

Tanja1234 skriver:

Nej har ikke testet endnu.. Min bedre halvdel er på rejse weekenden over og vi vil gerne gøre det samme.. Men tester helt sikkert i løbet af ugen...

Det bliver spændende...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2009

dorthemus

Anonym skriver:

Ja jeg forsøger også med anonymitet, da jeg lige vil vente lidt med at stå frem endnu.

Sagen er den, at vi stoppede med p-piller i slutningen af juli måned. Fik min mens d. 1. august som planlagt. Så nu er jeg på dag 13 efter sidste mens første dag...

Meen... De sidste par dage har det værket i underlivet og jeg småbløder lidt. Nu har jeg jo ikke haft ægløsning i flere år, så jeg undrer om det kan være det? Det skal så også lige siges, at den ikke har fået for lidt i soveværelset

Er der andre, der har prøvet at kroppen gakker lidt ud efter stop på p-piller?

KH ....

Det kan meget vel være ÆL...min mens kom også som planlagt efter p-pille stop og min ÆL på 13. dagen...smerter og udflåd 
Håber for dig, at det er det du mærker nu

Anmeld

6. juli 2011

Aarhus84

Hej.

Jeg håber der er en der kan hjælpe.

Jeg stoppede med p-piller d. 23 maj. Da min kæreste og jeg gerne vil have en baby.

Jeg har haft menstration 2 gange siden jeg stoppede, det kom som det skulle. Men jeg har haft pletblødninger efter de 2 menstrationer. Er det normalt?

Det er kommet ca 1 uge efter min mens er stoppet.

Anmeld

6. juli 2011

nahoje

Tanja1234 skriver:

Jeg tillader mig lige at knytte et spørgsmål på her..

Jeg har nemlig også lige smidt p-pillerne og skulle have min mens for to dage siden. Den er dog stadig ikke kommet bortset fra en lille bitte smule blod for fem dage siden og siden kun ganske lidt brunt stads ) Derudover har jeg haft seriøs kvalme fra jeg stod op og et par timer frem de sidste tre dage. I dag værre end ellers. Den sidste uges tid har jeg også tisset meget oftere end normalt....

Kan jeg virkelig være gravid allerede eller er det bare en ændring i forbindelse med p-pillerne?

Tanja

Det er meget forskelligt hvor hurtigt ens cyklus bliver normal efter p-pille stop. Jeg troede selv at der ville gå flere måneder, før det blev normalt, så man kunne blive gravid. Men i mit tilfælde blev jeg gravid lige efter p-pillestop. Jeg småblødte også lidt der hvor min mens burde komme. Men jeg var altså gravid. Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.