39+1 med pinsetrolden.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2014

Anonymo

Clgh skriver:

Jeg takker - også for vestøvet. Håber det virker 

Der krydses fingre herfra! 

Pludselig er vente tiden lang 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2014

Nadia&Daniel

Clgh skriver:

Få dage til termin og ikke de vilde tegn på fødsel lige foreløbeligt. 

Tålmodigheden er ved at være opbrugt. Og desværre går nogle af frustrationerne ud over gemalen, som så "svarer igen" med at købe kirsebær og chokolade til mig. Puha ved godt nok ikke hvad jeg skulle gøre uden ham pt. 

Nu må min pinsepige godt melde sin ankomst 

Fin babyhule

Anmeld

3. juni 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Nadia&Daniel skriver:

Fin babyhule

Tak 

Anmeld

3. juni 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Daffodil skriver:

Der krydses fingre herfra! 

Pludselig er vente tiden lang 

Tak 

Men tør næsten vædde på at jeg går over tid. Tror personligt selv at det ender med igangsættelse  Men håber at min mavefornemmelse er forkert! 

Anmeld

4. juni 2014

Anonymo

Clgh skriver:

Tak 

Men tør næsten vædde på at jeg går over tid. Tror personligt selv at det ender med igangsættelse  Men håber at min mavefornemmelse er forkert! 

Jeg troede også jeg skulle sættes igang.. Det skulle jeg så også men det føltes slet ikke som en igangsættelse 

Anmeld

4. juni 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Daffodil skriver:

Jeg troede også jeg skulle sættes igang.. Det skulle jeg så også men det føltes slet ikke som en igangsættelse 

Så var din mavefornemmelse jo god nok 

Er egentligt ligeglad om det hele bliver skubbet igang eller om det begynder naturligt. Bare at der SNART sker noget. Kan ikke overskue tanken om at skulle vente to uger mere 

Anmeld

4. juni 2014

Anonymo

Clgh skriver:

Så var din mavefornemmelse jo god nok 

Er egentligt ligeglad om det hele bliver skubbet igang eller om det begynder naturligt. Bare at der SNART sker noget. Kan ikke overskue tanken om at skulle vente to uger mere 

Jeg fødte først 42+0, det var en lang vente tid - holy sh*t altså, i sær fordi man jo er totalt klar på fødsel 37+ 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.