Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Få dage til termin og ikke de vilde tegn på fødsel lige foreløbeligt.
Tålmodigheden er ved at være opbrugt. Og desværre går nogle af frustrationerne ud over gemalen, som så "svarer igen" med at købe kirsebær og chokolade til mig. Puha ved godt nok ikke hvad jeg skulle gøre uden ham pt.
Nu må min pinsepige godt melde sin ankomst
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sikke den dejlig gemal, du har! Masser af vestøv i din retning!
Chellie skriver: Sikke den dejlig gemal, du har! Masser af vestøv i din retning!
Jaaaa... Han har sine gode øjeblikke
Tusind tak! Håber det virker, de vestøv
Hvor er du flot gravid
Sender ve-støv afsted til dig
BabyFreia skriver: Hvor er du flot gravid Sender ve-støv afsted til dig
Tusind tak
Håber at det virker med en masse vestøv
Nårh... Hvor er han dog sød Og sikke en fin mave Hvad er baby skønnet til, for du er jo ikke ligefrem den største som højgravid Jeg har også nået terminsdagen i dag og vil bare gerne se baby nu Utroligt at man kan være SÅ utålmodig, men det er jo ikke ligefrem nemt at komme rundt længere... Og alle de signaler fra kroppen man overfortolker hele tiden...
vitapigen skriver: Nårh... Hvor er han dog sød Og sikke en fin mave Hvad er baby skønnet til, for du er jo ikke ligefrem den største som højgravid Jeg har også nået terminsdagen i dag og vil bare gerne se baby nu Utroligt at man kan være SÅ utålmodig, men det er jo ikke ligefrem nemt at komme rundt længere... Og alle de signaler fra kroppen man overfortolker hele tiden...
Ja det er han
Tusind tak! Hun blev skønnet til 2900 gr i sidste uge (38+2). Så vil tro at hun ligger på lidt over 3000 nu. Så ikke den største baby, men heller ikke den mindste
Uh så kan jeg godt forstå at du er utålmodig Sender også noget af det populære ve-støv til dig
Det med at overfortolke signalerne gør jeg heldigvis ikke rigtigt. Ellers ville jeg sidde hjemme og kede mig ihjel. Så vi var lige et smut på Hjallerup marked i weekenden og derefter i Aalborg storcenter og i ikea. Havde kun nogle enkelte plukveer, men er næsten 100% sikker på at jeg går over tid, og eftersom maven ikke er det helt store besvær prøver jeg at lave så meget som jeg nu end kan holde til.
Clgh skriver: Få dage til termin og ikke de vilde tegn på fødsel lige foreløbeligt. Tålmodigheden er ved at være opbrugt. Og desværre går nogle af frustrationerne ud over gemalen, som så "svarer igen" med at købe kirsebær og chokolade til mig. Puha ved godt nok ikke hvad jeg skulle gøre uden ham pt. Nu må min pinsepige godt melde sin ankomst
Hold da op en fin mave du har!
Sender noget ve-støv i din retning
Super flot mave Hvor er han sød din mand sender en masse ve støv til dig
Daffodil skriver: Hold da op en fin mave du har! Sender noget ve-støv i din retning
Jeg takker - også for vestøvet. Håber det virker
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128