39+1 med pinsetrolden.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Babydrøm skriver:

Super flot mave Hvor er han sød din mand sender en masse ve støv til dig 

Tusind tak 

ja han er en sød mand.  Håber at vores datter bliver lige så sød ved hendes mor 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2014

mit1barn

Hvor har du en fin mave, og tillykke med prinsen

Anmeld

3. juni 2014

vitapigen

Clgh skriver:

Ja det er han 

Tusind tak! Hun blev skønnet til 2900 gr i sidste uge (38+2).  Så vil tro at hun ligger på lidt over 3000 nu. Så ikke den største baby, men heller ikke den mindste 

Uh så kan jeg godt forstå at du er utålmodig  Sender også noget af det populære ve-støv til dig 

Det med at overfortolke signalerne gør jeg heldigvis ikke rigtigt. Ellers ville jeg sidde hjemme og kede mig ihjel. Så vi var lige et smut på Hjallerup marked i weekenden og derefter i Aalborg storcenter og i ikea. Havde kun nogle enkelte plukveer, men er næsten 100% sikker på at jeg går over tid, og eftersom maven ikke er det helt store besvær prøver jeg at lave så meget som jeg nu end kan holde til. 

Dejlig størrelse baby.... Ja jeg har så en baby på 4 kg i maven... Det er nok det der bekymre mig hvis jeg så går 14 dage over tid

Dejligt at du ikke er besværret af det... Bare jeg tænker på at bevæge mig får jeg plukkeveer Men nu må vi se...

Nyd i hvert fald at du kan komme rundt og det er slet ikke sikkert at du går over tid bare fordi at du har det godt Nogle er bare ikke så generet af graviditet og det er da skønt

Og tak for ve-støv.... Du får en da også lige sendt noget i din retning

Anmeld

3. juni 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

vitapigen skriver:

Dejlig størrelse baby.... Ja jeg har så en baby på 4 kg i maven... Det er nok det der bekymre mig hvis jeg så går 14 dage over tid

Dejligt at du ikke er besværret af det... Bare jeg tænker på at bevæge mig får jeg plukkeveer Men nu må vi se...

Nyd i hvert fald at du kan komme rundt og det er slet ikke sikkert at du går over tid bare fordi at du har det godt Nogle er bare ikke så generet af graviditet og det er da skønt

Og tak for ve-støv.... Du får en da også lige sendt noget i din retning

Ja hun er kommet godt efter det.  Vi har desværre været til et par vækstscanninger fordi hun knækkede sin kurve og pludselig var 19% for lille, men bum så tog hun 800 gr på, på sølle 3 uger. 

Men kan godt forstå at du bekymrer dig for at gå over tid. Men det skal nu nok gå alligevel! Håber at din baby melder sin ankomst så du ikke skal gå og være bekymret. 

Åh lyder ikke rart. Av av av. Synes generelt at jeg er heldig her til slut i graviditeten. 7-9-13! 

Tror bare at min krop blev enig med sig selv om at de første 4,5 måned skulle være et helvede, hvor konstant opkast og ingen nattesøvn beskriver det hele meget godt!  

Tusind tak! Så må vi håbe at det virker  Hvor skal du føde?

Anmeld

3. juni 2014

mortilsilke

NEEEEEJ, hvor er du smuk!! Du er mindre højgravid end jeg er ikke gravid, ej hvor er du altså bare virkelig flot gravid!

Anmeld

3. juni 2014

vitapigen

Clgh skriver:

Ja hun er kommet godt efter det.  Vi har desværre været til et par vækstscanninger fordi hun knækkede sin kurve og pludselig var 19% for lille, men bum så tog hun 800 gr på, på sølle 3 uger. 

Men kan godt forstå at du bekymrer dig for at gå over tid. Men det skal nu nok gå alligevel! Håber at din baby melder sin ankomst så du ikke skal gå og være bekymret. 

Åh lyder ikke rart. Av av av. Synes generelt at jeg er heldig her til slut i graviditeten. 7-9-13! 

Tror bare at min krop blev enig med sig selv om at de første 4,5 måned skulle være et helvede, hvor konstant opkast og ingen nattesøvn beskriver det hele meget godt!  

Tusind tak! Så må vi håbe at det virker  Hvor skal du føde?

Ja det kan da også skabe en vis bekymring når de bliver målt til at veje under gennemsnittet... Men godt at det har rettet sig

Vi har en forvejen en datter der vejede lidt over 4 kg, så det er nok meget naturligt at det næste her også vejer det Nogle føder jo bare store børn og andre små børn

Puha kvalme/opkast de første mdr. i ens graviditet er heller ikke fedt... Og samtidig med det vil man som regel gerne skjule graviditeten de første 3 mdr. Dejligt med en god graviditet her i sidste halvdel

Hvis alt går som det skal, skal jeg føde i Holstebro (Vestjylland)

Kan se du kommer fra Århus, så det er vel Skejby man føder på der?

Anmeld

3. juni 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

VenterVanessa skriver:

NEEEEEJ, hvor er du smuk!! Du er mindre højgravid end jeg er ikke gravid, ej hvor er du altså bare virkelig flot gravid!

Tusind tak 

Det varmer sådan med søde kommentarer 

Anmeld

3. juni 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

vitapigen skriver:

Ja det kan da også skabe en vis bekymring når de bliver målt til at veje under gennemsnittet... Men godt at det har rettet sig

Vi har en forvejen en datter der vejede lidt over 4 kg, så det er nok meget naturligt at det næste her også vejer det Nogle føder jo bare store børn og andre små børn

Puha kvalme/opkast de første mdr. i ens graviditet er heller ikke fedt... Og samtidig med det vil man som regel gerne skjule graviditeten de første 3 mdr. Dejligt med en god graviditet her i sidste halvdel

Hvis alt går som det skal, skal jeg føde i Holstebro (Vestjylland)

Kan se du kommer fra Århus, så det er vel Skejby man føder på der?

Ja især ved faderen. Puha det stakkels pus havde det skidt da vi fik at vide hun var for lille. Men han fik det straks bedre da hun kom efter det 

Ja okay, så har du jo også 'overlevet' det en gang. Så det skal nok gå her anden gang også 

Ja. Samtlige mennesker omkring mig (der ikke kendte til graviditeten) troede at jeg var dødeligt syg. Vi offentliggjorde det også ret sent, så der gik længe før at de fandt ud af at jeg ikke fejlede noget alvorligt 

Og selvfølgelig skal alt da nok gå vel med dig og bette 

Det er det normalt. Men jeg har valgt Aalborg sygehus Nord, eftersom det er tættest på gemalen, og vi er ved ham hele sommeren. Og så kan jeg nyde roen på 'landet' med have og vores hund og baby, frem for en varm lejlighed inde i Århus.  Vi har en lidt anderledes boligsituation end de fleste nu hvor vi har to boliger. 

Anmeld

3. juni 2014

vitapigen

Clgh skriver:

Ja især ved faderen. Puha det stakkels pus havde det skidt da vi fik at vide hun var for lille. Men han fik det straks bedre da hun kom efter det 

Ja okay, så har du jo også 'overlevet' det en gang. Så det skal nok gå her anden gang også 

Ja. Samtlige mennesker omkring mig (der ikke kendte til graviditeten) troede at jeg var dødeligt syg. Vi offentliggjorde det også ret sent, så der gik længe før at de fandt ud af at jeg ikke fejlede noget alvorligt 

Og selvfølgelig skal alt da nok gå vel med dig og bette 

Det er det normalt. Men jeg har valgt Aalborg sygehus Nord, eftersom det er tættest på gemalen, og vi er ved ham hele sommeren. Og så kan jeg nyde roen på 'landet' med have og vores hund og baby, frem for en varm lejlighed inde i Århus.  Vi har en lidt anderledes boligsituation end de fleste nu hvor vi har to boliger. 

Lyder da også som en fremragende idé med landlig idyl

Pøj pøj med det i hvert fald

Anmeld

3. juni 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

vitapigen skriver:

Lyder da også som en fremragende idé med landlig idyl

Pøj pøj med det i hvert fald

Tusind tak 

Og i lige måde - vil da lige  holde øje med dig. Og se om vestøvet virker 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.