Ud og feste dagen inden termin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2014

Janey

Profilbillede for Janey

Jeg ville ikke have noget problem med, at min mand tog af sted, hvis han kunne være hjemme inden for rimelig tid, hvis der skete noget. Som Yurie skriver, så er det ikke så meget anderledes end, hvis han var på arbejde. Min mand har et arbejde, hvor han til tider er på besøg hos kunder langt væk, så en koncert 30 min væk ville ikke genere mig, men jeg ved også, at han ikke ville drikke og ville sørge for at tjekke hans telefon. Vores barns fødsel var jo også utrolig vigtigt for ham, og noget som han ville gøre alt for ikke at gå glip af, men der er trods alt mange uger, hvor der kan ske noget, så det ville være længe, ingen af os kunne tage til noget alene af frygt for, at fødslen skulle gå i gang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2014

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar

Det er barn nr.2, og første fødsel gik ret stærkt. Fra første ve, gik der 4 timer så var barnet ude. Jeg har de sidste par dage haft rigtig mange plukkeveer der niver. Og ved godt at man ikke kan sidde på skødet af hinanden når termin er oppe over. Men tanken om at han er en times tid om at komme hjem, og der ingen andre er til at tage vores søn hvis jeg får voldsomme veer, skræmmer mig.

Anmeld

3. juni 2014

Chellie

Anonym skriver:

Tak for jeres svar

Det er barn nr.2, og første fødsel gik ret stærkt. Fra første ve, gik der 4 timer så var barnet ude. Jeg har de sidste par dage haft rigtig mange plukkeveer der niver. Og ved godt at man ikke kan sidde på skødet af hinanden når termin er oppe over. Men tanken om at han er en times tid om at komme hjem, og der ingen andre er til at tage vores søn hvis jeg får voldsomme veer, skræmmer mig.

Det synes jeg egentlig er fair nok, så.. Der er forskel på, om man bare vil holdes i hånden og sidde på skødet af hinanden, eller om der er et reelt belæg for det.

Anmeld

3. juni 2014

mortilhelen

Jeg fortryder ikke en eneste gang at jeg lod min kæreste tage til julefrokost, han kom hjem ved en kl 00-01 og kl 05 kørte vi afsted mod sygehuset, synes det er vigtigt at nyde tiden inden, livet bliver en hel del anderledens!! 

Anmeld

3. juni 2014

Ciss

Anonym skriver:

Tak for jeres svar

Jeg forstår godt, hvordan du har det. Med 4 timer første gang og en time hjem for ham i transporttid og ingen til at steppe ind i forhold til nr 1, ville jeg absolut være nervøs ved det.

I mine øjne er der nu også lidt forskel på arbejde - som man er nødt til at møde på - og fester - som jo i sagens natur er 100% frivilligt - så jeg synes ikke den sammenligning holder helt.

for at I finder en god løsning, som passer for jer.

Anmeld

3. juni 2014

Mama2012

Anonym skriver:

Tak for jeres svar

Jeg synes du skal snakke med ham om det.

Det er jo en helt reel mulighed, at du går i fødsel, mens han er afsted. Jeg mener heller ikke, at man skal sidde i lårene af hinanden den sidste måned, men når man tager jeres ældre søn med i overvejelserne og den hurtige fødsel, så synes jeg s*u det er ok, at du er utryg og giver udtryk for det!

Håber I finder en løsning 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.