Ud og feste dagen inden termin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Sagen er den at jeg har termin på torsdag, og min kæreste har haft planer om at tage til Distortion på onsdag. Jeg har sagt at jeg ikke synes det er okay!

Vi har ingen familie i nærheden, og alle mine venner og veninder skal selv til Distortion. Tænker bare hvis der sker noget, og han ikke hører sin telefon pga larmen. Eller at han alligevel ikke kan lade være med at drikke, selvom han har sagt at han ikke vil.

Han har så sagt til mig at han ikke vil tage afsted - men nu har jeg lidt på fornemmelsen at han har ombestemt sig :/

Synes I det er okay???

Jeg synes ikke det er ok....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2014

M (:

Anonym skriver:

Sagen er den at jeg har termin på torsdag, og min kæreste har haft planer om at tage til Distortion på onsdag. Jeg har sagt at jeg ikke synes det er okay!

Vi har ingen familie i nærheden, og alle mine venner og veninder skal selv til Distortion. Tænker bare hvis der sker noget, og han ikke hører sin telefon pga larmen. Eller at han alligevel ikke kan lade være med at drikke, selvom han har sagt at han ikke vil.

Han har så sagt til mig at han ikke vil tage afsted - men nu har jeg lidt på fornemmelsen at han har ombestemt sig :/

Synes I det er okay???

Jeg ville nok ikke ligefrem juble over at han ville afsted, men ville lade ham gå. Min kæreste er dog også god til at holde aftaler og ville ikke drikke, hvis vi havde en aftale om andet. 

Anmeld

2. juni 2014

LinLin

Jeg ville synes det var ok, hvis der ikke er flere timers transport dertil...

Det er jo ikke mange der føder lige på terminen! Og selvom du får veer eller vandet går er det jo (med stor sandsynlighed) ikke med det samme du skal afsted til fødegangen

Anmeld

2. juni 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Der er nogle som har brugt frasen "få lov/ikke få lov", det bryder jeg mig ikke om, for man skal vel ikke have lov til noget, man er vel voksen og fornuftig?

Jeg syntes det kommer meget an på hvordan din graviditet ellers er forløbet, har jordemoderen sagt at barnets hovede står fast og er du fx. meget plaget af kraftfulde plukveer... For alt det sat sammen betyder jo lidt for om fødslen er liiiige op over.

Jeg fødte selv på termin med den første, men fra de spæde veer til jeg fødte gik der 12 timer. Jeg startede med veer kl. 14, men sagde ikke noget til min mand førend han kom hjem fra job kl. 17, for mere ondt gjorde det heller ikke.

Såh jeg ville umiddelbart syntes det var ok, hvis man havde en klar aftale om nul alkohol og hyppige tjek af telefonen

Anmeld

2. juni 2014

esiuol22

Min havde fået muligheden for at tage af sted, det står ham frit for, ikke noget jeg bestemmer over. Men er ikke sikker på han havde fået muligheden for at komme hjem igen

Anmeld

2. juni 2014

Laulund87

Jeg ville ikke have et problem med det, men min mand overholder også vores aftaler 100%.

Så hvis det var 0 alkohol, at jeg altid skulle kunne komme i kontakt med ham og vi havde et aftalt tidspunkt han skulle være hjemme, så ville han overholde det

Anmeld

2. juni 2014

Jj1709

Jeg ville blive skuffet hvis min kæreste kunne finde på at tage til sådan noget SÅ tæt på termin... 

Der må man gerne have i baghovedet at det kan ske når som helst.. 

Anmeld

2. juni 2014

årgang84

Profilbillede for årgang84

Kunne i ikke tage sammen derind. Og lave det.til en hyggelig aften for jer begge. Med mulighed for at gå kan sidde lidt hist og her.

.

Anmeld

2. juni 2014

TNBC

Anonym skriver:

Synes I det er okay???

Det kommer an på hvad han er for en fyr og hvor langt der er hjem.

Hvis han er en klovn, der aldrig tjekker sin mobil og drikker, selvom at han lover at lade vær, så nej!!

Er han en der tjekker mobilen tit, og ikke drikker, så ja..

Det er vel det samme hvis han er på arbejde eller et andet sted, så er han jo heller ikke hjemme, hvis du går i fødsel. I kan ikke sidde på skødet af hinanden.

Anmeld

3. juni 2014

FogL

Ja, jeg synes det er ok.. Men jeg gik også 13 dage over med den første. Mærk efter i kroppen på dagen. Ved godt det ikke altid er til at mærke, men jeg havde nu alligevel en fornemmelse den dag jeg fødte.

Ville nok bare ikke tage tingene så tungt.. Hygge mig med en dårlig film i tv og en masse snolder, og så gå tidligt i seng og få lidt søvn!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.