Yurie skriver:
Ja, det lyder ikke nemt.
Når du putter hende indenfor, hvordan gør du så? Gør du det mørkt?? Her har vi gardinet ned, men en lille lampe tændt.
Hvis du lægger hende i sin seng, bliver du så hos hende eller siger du godnat og går ud?
Har du prøvet at lægge dig i din seng med hende, og bare ligge og slappe af?
jamen jeg har både prøvet med at gøre det mørk, blive derinde/ ude, sige sov godt og gå. men hun er værre indefor end ude i vognen.. da hun tror vi skal lege og fjolle i sengen. og hun vågner af det mindste indenfor da hun er meget nysgerrig og hvis hun kan høre mig så vil hun op 
når hun puttes til natten har vi siden dag 1 brugt metoden godnat og sov godt, det var hårdt i starten men den dag i dag kan man gå ind og lægge hende i sengen, gå ud og hun sover med det samme 
min teori gik så på idag at prøve at gøre det samme om dagen.. så her for 15 min siden lagde jeg hende i vognen gik ud og sagde sov godt, gik ind igen og efter 5 min moslen så sov hun 
har lidt en ide om at hun bare sys det er sjovt at vi står og køre hende frem og tilbage, vugger og synger
fordi lige så snart hun man mærke vores frustationer så ligger hun bare og griner den tyran 
så tror jeg vil køre hende ind på godnat og sov godt metoden om dagen os og se om det ikke hjælper lidt på det ( ved godt vi ikke er lige heldige hver gang ) men det skal prøves 

Anmeld