Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Karla skriver: Ja, meget simpelt hvad er du under uddannelse/uddannet til, eller hvad er dit arbejde? Jeg går lidt og overvejer at skifte studie, men synes det er så svært at finde det rigtige. Så det er blot til inspiration
Ja, meget simpelt hvad er du under uddannelse/uddannet til, eller hvad er dit arbejde? Jeg går lidt og overvejer at skifte studie, men synes det er så svært at finde det rigtige. Så det er blot til inspiration
Jeg er egentlig sygeplejestuderende, men næste år vil jeg prøve at søge ind på jordemoderstudiet
Når engang jeg er færdig med barsel og HF vil jeg læse til lærer. Eller måske tegnsprogstolk. Plan A er dog i øjeblikket at blive lærer
Jeg færdiggjort multimediedesign uddannelsen i januar, og gik videre på uddannelsen bachelor i e-concept :-) super spændende!
Det er jeg færdig med næste Sommer
Tandlæge
Jeg er statsautoriseret revisor, og jeg elsker mit arbjde:-)
Hvis jeg ikke var blevet revisor, ville jeg gerne have været børnelæge:-)
Jeg er ejendomsmægler og har også en uddannelse fra Forsvaret..
Statskundskab! Skal aflevere bacheloropgave om (yikes....) tre uger!
Efter sommerferien starter jeg så på kandidatuddannelsen International Politik på universitet i Torino. Jeg GLÆDER mig så meget!
Har taget pædagogisk grunduddannelse og brugt den som springbræt til blive pædagog, blev færdig sommer 2012, men har også arbejdet i Fakta
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128