Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FrkRaarup skriver: Heeeeey piger Står bag en del anonyme tråde herinde, omkring tests og i det hele taget tvivl om graviditet. Så nu er det på tide jeg står frem og fortæller: JEG ER GRAVID! I dag var vi til terminscanning og satme om ikke jeg er gravid! Fint foster og hjerteblink. Blev regnet ud til at være 7+0 Jeg bøvler allerede lidt med tvivl og frygt for at miste/sygt barn! MEN, det skal nok gå! Jeg bliver fulgt tæt af Skejby og får selvfølgelig alle de normale scanninger og samtaler. ( Det er stadig en hemmelighed, og kun de nærmeste ved det - så SSCCHH )
Heeeeey piger Står bag en del anonyme tråde herinde, omkring tests og i det hele taget tvivl om graviditet. Så nu er det på tide jeg står frem og fortæller: JEG ER GRAVID! I dag var vi til terminscanning og satme om ikke jeg er gravid! Fint foster og hjerteblink. Blev regnet ud til at være 7+0 Jeg bøvler allerede lidt med tvivl og frygt for at miste/sygt barn! MEN, det skal nok gå! Jeg bliver fulgt tæt af Skejby og får selvfølgelig alle de normale scanninger og samtaler.
( Det er stadig en hemmelighed, og kun de nærmeste ved det - så SSCCHH )
Ej tillykke sødeste..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er det bare kæmpe stort
TILLYKKE
Tillykke rigtigt mange gange
Hvor fantastisk
Kæmpe stort tillykke til jer begge
Et kæmpe stort tillykke. Jeg krydser fingre for den lille vil være helt rask. Og hvor er det bare dejligt for jer
Ihh, stort stort tillykke.
Hvor er det dejligt for jer.
Tillykke skønne
Fantastisk! Stort tillykke.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128