Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Heeeeey piger Står bag en del anonyme tråde herinde, omkring tests og i det hele taget tvivl om graviditet. Så nu er det på tide jeg står frem og fortæller: JEG ER GRAVID! I dag var vi til terminscanning og satme om ikke jeg er gravid! Fint foster og hjerteblink. Blev regnet ud til at være 7+0 Jeg bøvler allerede lidt med tvivl og frygt for at miste/sygt barn! MEN, det skal nok gå! Jeg bliver fulgt tæt af Skejby og får selvfølgelig alle de normale scanninger og samtaler.
( Det er stadig en hemmelighed, og kun de nærmeste ved det - så SSCCHH )
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
STORT TILLYKKE hvor er det fantastisk
FrkRaarup skriver: Heeeeey piger Står bag en del anonyme tråde herinde, omkring tests og i det hele taget tvivl om graviditet. Så nu er det på tide jeg står frem og fortæller: JEG ER GRAVID! I dag var vi til terminscanning og satme om ikke jeg er gravid! Fint foster og hjerteblink. Blev regnet ud til at være 7+0 Jeg bøvler allerede lidt med tvivl og frygt for at miste/sygt barn! MEN, det skal nok gå! Jeg bliver fulgt tæt af Skejby og får selvfølgelig alle de normale scanninger og samtaler.
FrkRaarup skriver: Heeeeey piger Står bag en del anonyme tråde herinde, omkring tests og i det hele taget tvivl om graviditet. Så nu er det på tide jeg står frem og fortæller: JEG ER GRAVID! I dag var vi til terminscanning og satme om ikke jeg er gravid! Fint foster og hjerteblink. Blev regnet ud til at være 7+0 Jeg bøvler allerede lidt med tvivl og frygt for at miste/sygt barn! MEN, det skal nok gå! Jeg bliver fulgt tæt af Skejby og får selvfølgelig alle de normale scanninger og samtaler. ( Det er stadig en hemmelighed, og kun de nærmeste ved det - så SSCCHH )
Stort tillykke, hvor er det fantastisk
Tillykke
STORT tillykke.
Intet mindre end dybt dybt rørende! Så glad på dine vegne!
Hvor er det skønt!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128