Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kæmpe mange gange stort tillykke! Vh stine
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FrkRaarup skriver: Hvor er du sød Kæmpe mange tak Har det både svært og godt! Det er svært at forklare.. Men vi prøver at nyde det
Hvor er du sød Kæmpe mange tak Har det både svært og godt! Det er svært at forklare.. Men vi prøver at nyde det
Jeg kan slet ikke sætte mig ind i den smerte du har følt, men forstår udmærket godt, at du har det lidt stramt med det hele..
Jeg krydser alt jeg kan for dig og din lille spire!
FrkRaarup skriver: Heeeeey piger Står bag en del anonyme tråde herinde, omkring tests og i det hele taget tvivl om graviditet. Så nu er det på tide jeg står frem og fortæller: JEG ER GRAVID! I dag var vi til terminscanning og satme om ikke jeg er gravid! Fint foster og hjerteblink. Blev regnet ud til at være 7+0 Jeg bøvler allerede lidt med tvivl og frygt for at miste/sygt barn! MEN, det skal nok gå! Jeg bliver fulgt tæt af Skejby og får selvfølgelig alle de normale scanninger og samtaler. ( Det er stadig en hemmelighed, og kun de nærmeste ved det - så SSCCHH )
Heeeeey piger Står bag en del anonyme tråde herinde, omkring tests og i det hele taget tvivl om graviditet. Så nu er det på tide jeg står frem og fortæller: JEG ER GRAVID! I dag var vi til terminscanning og satme om ikke jeg er gravid! Fint foster og hjerteblink. Blev regnet ud til at være 7+0 Jeg bøvler allerede lidt med tvivl og frygt for at miste/sygt barn! MEN, det skal nok gå! Jeg bliver fulgt tæt af Skejby og får selvfølgelig alle de normale scanninger og samtaler.
( Det er stadig en hemmelighed, og kun de nærmeste ved det - så SSCCHH )
Årh tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128