Ms.Sunshine skriver:
min lille pige stoppede med at trække vejret igår... 
I går aftes sad min kæreste, mig og min svigermor og slappede af på sofaen med en god film... min svigermor sad med vores lille datter på 6 uger og pludselig rettede hun sig op i sofaen og udbrød; "træk lige vejret" for så var hun pludselig holdt op med at trække vejret.
Jeg stivnede helt men efter et kort øjeblik - der føltes som en evighed - begyndte hun heldigvis at græde...
jeg var chokeret og vågnede flere gange i nat for lige at tjekke at hun stadig trak vejret, men det var først her til morgen at sandheden gik op for mig; min svigermor gav hende instinktivt hjertemassage, for min datter var faktisk død. 
Lige nu ligger hun i sin lift og siger en masse lyde i sin søvn...
Det samme skete også for mig da jeg var nyfødt, og selvom jeg stadig er her i dag, pga at min far fik givet mig hjertemassage, blev jeg hentet med det samme af en ambulance, babu til sygehuset og til observation natten over plus en masse prøver og efterfølgende konsultationer, så jeg forstår ikke at i har været derhjemme? Havde hun puls? Altså stoppede hendes hjerte med at slå? For hvis ikke, så skal der absolut ikke gives hjertemassage.
Håber det bedste for jer og jeres nyfødte
Anmeld