Havde ellers fraholdt mig at svare for synes det at blive mor handler tusindvis af faktorer og der er plus og minus vil hver alder, ved hver livssituation mm. Men alligevel ved jeg da godt jeg ikke ville juble helt ind i hjertet hvis min datter kommer hjem som 17 årig og proklamerer hun skal være mor om kort tid. Og hvorfor, hmm vel fordi jeg vil føle hun går glip af noget og nok også fordi jeg tvivler på hun har modenheden der skal til for at overskue konsekvenserne ved at blive mor. Tror sagtens hun kan blive en god mor, men....
Nå men egentlig grunden til jeg valgte at kommentere det er fordi jeg ikke kan følge det er synd for nogen børn at blive født ind i en kærlighed familie, af en mor der ønsker det barn og så er det uafhængigt af om moren er 16 eller 45. Det er synd for et barn at blive misrøgtet, slået, sultet, hadet, være uønsket og meget mere, men det kan ske for er barn der bliver født af en mor i alle aldre. Jeg synes aldrig det kan være synd for et barn at få en god mor på 15 eller en god mor på 45.
Anmeld