LilleSmølf skriver:
Du forstår jo ikke hvad problemet handler om så. Prøv at læse hvad jeg skriver før DU "himler op" 
TS skriver jo på intet tidspunkt at hun har noget imod at han gør det. Hun er imod at han først bryder en aftale de sammen har lavet og derefter lyver hende lige op i ansigtet (hvilket i min verden gør én til et røvhul, uanset om du er enig eller ej).
Ville du synes det var okay at din kæreste/mand brød en aftale i sammen havde lavet for derefter at lyve om det når du bustede ham? Uanset hvad aftalen handler om, onani, komme hjem før kl. X, hente børn, lave aftensmad...
Hvis vi herhjemme havde lavet en aftale og han ikke længere synes om den ville jeg stærkt forvente at han sagde noget til mig i stedet. Det ville du måske ikke?
Desuden handler indlægget jo slet ikke om hvad hverken du eller jeg synes man kan tillade sig at lave af aftaler i et forhold (for jeg synes også aftalen er undøvendig), men om at bryde tillid i forholdet.
PS - at du synes jeg er et røvhul for at have stærke meninger mod folk, der lyver, skal du være velkommen til - på sammen måde som jeg har mine meningen omkring forlk, der lyver 
Men hvorfor have en aftale om at de ikke må gøre det hver for sig, hvis hun synes det er ok? Så sku hun da bare sige, at det er ok at han gør det, hvis han har lyst, fordi hun ikke har noget imod det.
Han lyver jo, fordi han ikke vil såre hende/gøre hende vred. Og det er jo ikke ligefrem en løgn der gør ham til at røvhul, bare en der ikke vil gøre sin kæreste ked af det, fordi at han har det behov at han har.
Men hvis han havde sagt at han ville hente børnene, og så ikke gjorde det, når de havde en aftaler, er da slet ikke det samme, for det går udover børnene. At han lige tager en spiller en gang i mellem, går ikke udover nogen.
Du synes at det er forkert at lyve, det kan vi godt være enige om, men hvad så med det hun gør? Det er ikke forkert eller hvad?
Der er forskel på løgne, og hvorfor man fortæller dem. Jeg har da også fortalt en løgn eller to, fordi jeg er bange for at sandheden ville såre personen, og det har jeg det ikke skidt med, for jeg var ærligt talt bange for hvad der kunne ske. (Jeg har set hvad der kan ske hvis man snakker over sig/anklager nogen)
Anmeld