Undskyld, men hvor har i den opfattel af at jeg overhovedet ikke syntes det er ok? Eller mener det er unaturligt?
Havde han fortalt mig om hans behov, var Det noget andet. Det er mere det at jeg slet ikke var klar over hans behov på den måde. Vi har også før snakket om det, men der har han ikke haft nogen ændringer. Kan godt ske at nogen af jer, syntes det hele med aftaler/begrænsninger er komplet latterligt. Men sådan er det bare bedst i nogle forhold. Den del behøver i jo slet ikke kommentere på.
Fordi du skriver at i har lavet en aftale om at I ikke gør det hver for sig. At du har det fint med at i kun "kommer sammen"
Du skriver også at du ikke mener at din kæreste ville have et problem med at du købte en dildo... nærmest tværtimod.
Det lugter meget af, at det er en aftale du har bedt om at i kan have. Din kæreste er så gået med på den - muligvis for at undgå en konflikt, og muligvis fordi han alligevel ikke regnede med at du skulle blandes ind i den del. Og sikkert fordi han regnede med at han ikke blev beluret i badet.
Hvorfor skulle den aftale laves i første omgang? Hvis du vitterligt ikke har et problem med det og han ellers ikke "forsømmer" jeres sexliv sammen?
Jeg er bestemt heller ikke for at man bryder aftaler og lyver. Men for pokker, skal han så sige "ja, jeg river den af når jeg er i bad" - hvorfor må han ikke have det som en privat ting, du ikke skal blande dig i?
Hvis det virkelig går dig på at han lyver om det, men ikke at han onanerer, så synes jeg du skal sige til ham "skat, jeg ved at du onanerer. Jeg har ikke et problem med det, så lad os droppe den latterlige aftale om at vi ikke onanerer. Og så blander jeg mig ikke i den del af dit liv for eftertiden"
Anmeld