Jeg kan GODT forstå han reagere sådan når han føler han bliver "overvåget"
nogle ting gør man bare alene, det er ikke end betydning at man ikke tænder på sin kæreste og at man ikke synes sex med hinanden er dejligt. At onanere er jo noget man starter på tidligt i livet. Og er en del af at være et menneske. Tænk at skulle blive flov over at hive sig selv i banditten, fordi at man er bange for at ens kæreste bliver sur, ked el. Skuffet over det.!
Hvis det hele bunder i at det er fordi DU føler at din kæreste ikke har nok i dig, så må du lære at arbejde med dig selv og få styr på dine følelser. For onani er en ganske naturlig ting, og noget som næsten alle mennesker gør om de er i fast forhold eller ej. Det er et fysisk behov og selvtilfredsstillelse, det kan ikke samlignes med et samleje da de to ting er forskellige ting.
Jeg synes du skal smide emnet op på bordet over et glas vin hvor du evt prøver st fortælle ham st du godt ved at han onanere, og at det er okay.! Og hold så op med at leg politibetjent overfor din kæreste. Det er sgu mere ødelæggende for forholdet at han skal gå og gøre det i smug end hvis han bare kunne gøre det uden at skulle føle at det var forkert.
jeg håber ikke jeg formulerer mig uheldigt. Jeg synes bare at det er sært at kvindens dårlige selvværd skal gå ud over manden. Det er jo ikke fordi han er dig utro. Hvilket havde været en anden sag.
Anmeld