Tak for alle jeres svar. I har ret i at det ikke kan tage så lang tid at gennemføre en uddannelse, men jeg har haft en meget meget dramatisk ungdom, der resulterede i at min mor begik selvmord sidste år, så der har været en masse grunde til at jeg har måtte starte forfra. Og JA, hold kæft hvor ville jeg ønske at jeg kunne gå tilbage og ændre det, men jeg må finde mig en anden vej.
Jeg kan ikke lige huske hvem der skrev det med min kæreste og HGV, jeg mente at han er optaget her fra august 2014, og han har da fået brev om det, så jeg ville undre mig lidt over hvis han ikke er optaget alligevel? :-)
Mht til mig selv, er grunden til jeg ikke når det i 2014 at jeg går på barsel i august/september.
Jeg kontaktede SOSU skolen i Greve og fortalte om min situation, og hun sagde at jeg ikke var egnet til grundforløbet da det var for unge der lige er kommet fra 9 eller 10. Klasse. Og det er 5 år siden jeg fik min 10. Klasse, så jeg var kvalificeret til at starte på SSH hovedforløbet.
Men tak for alle jeres svar, det har sat alle tingene lidt i tænkeboksen, og jer der siger at man burde have været gennem en uddannelse nu, i har ret, ville sådan ønske jeg kunne ændre min ustabile fortid, da det hele for mig handler om at vise min lille datter at man skal have en uddannelse :-)
Men hende jeg snakkede med, fortalte mig at SOSU uddannelserne og derefter sygeplejerske var en god vej for mig. :-)
Anmeld