Førstegangsfødende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2014

Victoria2013

Jeg blev sat igang 38+4 pga. forhøjet blodtryk og endte med at føde ved AKS senere samme dag... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2014

Anonymo

Papillon skriver:

Fødslen begynder at fylde meget i mine tanker, og som alle andre førstegangs er jeg så træt af at høre på "at førstegangsfødende går oftest over tid"  

Så her er en lille afstemning, bare for at få et indtryk af, hvordan det står til - i hvert fald blandt babys brugere. Håber svarkategorierne er tydelige nok og ikke skaber forvirring

Fødte 42+0 præcis 

Hun var så flot og fedtfri da hun kom ud med lange sorte øjenvipper, langt hår og små øjenbryn - det minede lidt om det man ser på amerikanske film 

Anmeld

17. maj 2014

Christabelle

Mit vand gik 39+4 om morgenen men fik ingen veer så blev sat i gang med vedrop kl 9.00 39+5 og Mila er født 4 timer senere

Anmeld

17. maj 2014

Astrid1984

Jeg fødte ved akut kejsersnit 35+0 da mit vand gik. Nu er jeg i morgen 36+0, så håber der går et par uger endnu

Anmeld

18. maj 2014

Toeffe87

Fødte 40+0 hun var en meget punktlig ung dame

Anmeld

18. maj 2014

TrineMine86

Papillon skriver:

Fødslen begynder at fylde meget i mine tanker, og som alle andre førstegangs er jeg så træt af at høre på "at førstegangsfødende går oftest over tid"  

Så her er en lille afstemning, bare for at få et indtryk af, hvordan det står til - i hvert fald blandt babys brugere. Håber svarkategorierne er tydelige nok og ikke skaber forvirring

Efter 4 dage med igangssættelse fødte jeg 42+0 ved KS.. 

Anmeld

19. maj 2014

M (:

Papillon skriver:

Jeg gik spontant i fødsel 36+3.

Anmeld

19. maj 2014

Røverdatter

Gik naturligt i fødsel 42+0, men fødte først lillemand 42+2 :-)

Anmeld

19. maj 2014

Claudia87

Min fødsel gik i gang helt af sig selv 39+6, og jeg fødte 40+0

Anmeld

19. maj 2014

Blop2

38+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.