Førstegangsfødende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2014

Fine_007

Jeg skulle have været sat igang 41+6 (mener jeg) - gik selv i fødsel på dagen, min søn kom dagen efter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2014

Mettefpigen

38+1

Anmeld

16. maj 2014

Papillon

emmagirl skriver:

Jeg fødte 39+6

Jeg tror på det er meget arveligt, hvornår man føder.. Både min mor, min søster og min mormor har født alle deres børn i uge 39

Det har jeg også læst et sted, og hvis det passer, kan jeg nok forvente, at det bliver ret tæt på termin. Min mor har i hvert fald født 40+5, 39+3 og 40+2

Anmeld

17. maj 2014

EAF

Papillon skriver:

Fødslen begynder at fylde meget i mine tanker, og som alle andre førstegangs er jeg så træt af at høre på "at førstegangsfødende går oftest over tid"  

Så her er en lille afstemning, bare for at få et indtryk af, hvordan det står til - i hvert fald blandt babys brugere. Håber svarkategorierne er tydelige nok og ikke skaber forvirring

3 dage efter terminsdatoen fødte jeg, men havde veer fra dagen efter terminsdatoen. 

Anmeld

17. maj 2014

Anonym1112

Papillon skriver:

Fødslen begynder at fylde meget i mine tanker, og som alle andre førstegangs er jeg så træt af at høre på "at førstegangsfødende går oftest over tid"  

Så her er en lille afstemning, bare for at få et indtryk af, hvordan det står til - i hvert fald blandt babys brugere. Håber svarkategorierne er tydelige nok og ikke skaber forvirring

42+0

Anmeld

17. maj 2014

Papillon

Nu har jeg fulgt afstemningen løbende siden i går, og lægger man de sidste tre kategorier sammen (40+), ligger den og svinger på 52-55% Det er selvfølgelig flest, der så rammer termin eller går over første gang, men det er da bestemt ikke en markant forskel

Anmeld

17. maj 2014

Dulgretz

Papillon skriver:

blev sat i gang 36+3 og fødte 36+5

Anmeld

17. maj 2014

Mathilde

39+5

Anmeld

17. maj 2014

SandraXOXO

40+5. Og i mine øjne var det før tid for jeg var mega rundt på gulvet og altså en uge bagud. Havde ikke engang pakket tasken, man går jo altid over tid som førstegangsfødende :-P hovsa. Det var lidt pinligt. Nød vist min barsel lidt for godt og fik ammehjerne før baby overhovedet kom :-D

Anmeld

17. maj 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

fødte 40+5

og damn tiden var langtrukken allerede fra 3 uger før termin

efter at have passeret uge 39+5 stoppede jeg med at tænke på det og så bare prøve at få brugt tiden fornuftigt..

Sørgede for at dobbelttjekke at vi havde alt vi ville have hjemme inden han blev født, og sørgede for at tøjet var organiseret i kommoden så det ville være nemt for min kæreste at finde noget til os når vi skulle hjem fra hospitalet osv osv...

og så stod vi oven i og var lige flyttet så der var kasser der blev pakket ud og ting der blev rykket rundt og papirer der skulle til diverse kontorer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.