Førstegangsfødende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår fødte du første gang?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.079 visninger
40 svar
2 synes godt om
16. maj 2014

Papillon

Fødslen begynder at fylde meget i mine tanker, og som alle andre førstegangs er jeg så træt af at høre på "at førstegangsfødende går oftest over tid"  

Så her er en lille afstemning, bare for at få et indtryk af, hvordan det står til - i hvert fald blandt babys brugere. Håber svarkategorierne er tydelige nok og ikke skaber forvirring

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2014

Enskønhed14

Jeg blev sat igang 41+3

Anmeld

16. maj 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Jeg blev sat i gang 41 + 4 og fødte først 42 + 0 

Anmeld

16. maj 2014

Melm

Min fødsel gik igang helt af sig selv 39+6

Anmeld

16. maj 2014

MomInTheMaking

Papillon skriver:

Fødslen begynder at fylde meget i mine tanker, og som alle andre førstegangs er jeg så træt af at høre på "at førstegangsfødende går oftest over tid"  

Så her er en lille afstemning, bare for at få et indtryk af, hvordan det står til - i hvert fald blandt babys brugere. Håber svarkategorierne er tydelige nok og ikke skaber forvirring

Blev sat igang 42+0 og førstedagen efter.

Anmeld

16. maj 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
1. gang i uge 38+6
2. gang i uge 40+5

Anmeld

16. maj 2014

FF

Papillon skriver:

37+2

Anmeld

16. maj 2014

LilleMie

Jeg forventede, at jeg ville gå over tid, da min mor gik en del over med både min bror og jeg.... Men 37+3 gik vandet og 7 timer senere havde jeg min datter i armene  

Det kom dog lidt bag på mig og der gik også lidt tid, inden jeg faktisk fattede, at jeg virkelig var blevet mor (også fordi fødslen gik så stærkt)  

Anmeld

16. maj 2014

sommerfuglen82

1. gang 41+4

2.40+0

Anmeld

16. maj 2014

Dr. House

40+4 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.