Kunne din søn hedde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2014

Kløver

LinLin skriver:

Ej, skal han hedde David???? sååå flot et navn

TS: det kan I sagtens kalde jeres søn!
Vi har snakket om navnet Aya til vores kommende datter, selvom min kusines datter hedder Freja

Ja , det er et rigtig smukt navn, så bliver Daniel, Dina og David  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2014

LinLin

Maja84 skriver:

Ja , det er et rigtig smukt navn, så bliver Daniel, Dina og David  

Det var da ogsånødt til at være et hebraisk navn med D (er der flere??)

Hvornår har du termin?

Anmeld

17. maj 2014

Kløver

LinLin skriver:

Det var da ogsånødt til at være et hebraisk navn med D (er der flere??)

Hvornår har du termin?

Har termin 13 juli men kan kommer inden pga pks  

jeg tror desværre ikke der er flere som er godkendt i dk, men finder du er du velkommen til at dele  

Anmeld

17. maj 2014

Patriark

EnSødMor skriver:

Nor, hvis du havde en nevø som hed Noah...?? 

Vi har fundet navn til vores kommende søn, nemlig Nor, det passer til vores navnevalg til storesøster og vi elsker navnet, min nevø ser vi faktisk sjældent, kun jul, fødselsdage og måske en gang om måneden hvis vi er heldige, andre gange kan der gå 2-3 måneder... ;-) 

Problemet er at vi fik dårlig respons fra den side da vi nævnte navnet til vores kommende søn, de syntes navnene minder for meget om hinanden og det var et "fuck't navn" (Bemærk udtalelse) 

Jeg har ikke lyst til at droppe navnet for vi elsker det allerede og det lyder godt i vores øre, men alligevel bliver man sådan lidt.... Skal man give afkald på det for deres skyld? ;(!

Nor er et flottere man en Noah alle ugens dage.

Desuden er det to vidt forskellige navne.

Så ja herfra.

Anmeld

17. maj 2014

Aagaard

EnSødMor skriver:

Nor, hvis du havde en nevø som hed Noah...?? 

Vi har fundet navn til vores kommende søn, nemlig Nor, det passer til vores navnevalg til storesøster og vi elsker navnet, min nevø ser vi faktisk sjældent, kun jul, fødselsdage og måske en gang om måneden hvis vi er heldige, andre gange kan der gå 2-3 måneder... ;-) 

Problemet er at vi fik dårlig respons fra den side da vi nævnte navnet til vores kommende søn, de syntes navnene minder for meget om hinanden og det var et "fuck't navn" (Bemærk udtalelse) 

Jeg har ikke lyst til at droppe navnet for vi elsker det allerede og det lyder godt i vores øre, men alligevel bliver man sådan lidt.... Skal man give afkald på det for deres skyld? ;(!

Slet ikke, det er et fantastisk lækkert navn (altså det føles godt når man siger det) og Nor og Noah lyder langt fra ens. 
Som Monica og Molly - de deler to bogstaver... that's it.

Deres respons skal ikke bestemme om i vælger netop Nor til jeres baby dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.