EnSødMor skriver:
Nor, hvis du havde en nevø som hed Noah...??
Vi har fundet navn til vores kommende søn, nemlig Nor, det passer til vores navnevalg til storesøster og vi elsker navnet, min nevø ser vi faktisk sjældent, kun jul, fødselsdage og måske en gang om måneden hvis vi er heldige, andre gange kan der gå 2-3 måneder... ;-)
Problemet er at vi fik dårlig respons fra den side da vi nævnte navnet til vores kommende søn, de syntes navnene minder for meget om hinanden og det var et "fuck't navn" (Bemærk udtalelse)
Jeg har ikke lyst til at droppe navnet for vi elsker det allerede og det lyder godt i vores øre, men alligevel bliver man sådan lidt.... Skal man give afkald på det for deres skyld? ;(!
Det synes jeg sagtens man kan. Det er jo to vidt forskellige navne. Hvis der nu var tale om Noa og Noah så kan jeg bedre forstå der kunne være tvivl, men her synes jeg ikke der er.
Jeg ville ikke tage hensyn til et familiemedlem hedder noget der bare minder om, og slet ikke når I ikke ser dem mere.
Nu ville jeg så blive på tværs og kalde ham det bare fordi de har sagt sådan. 
Og så kan man bare endnu engang se at man åbenbart ikke skal nævne sine overvejelser om navn inden baby kommer ud, når andre kan finde på at sige sådan nogle ting. Hvor er det bare plat. 
Anmeld