Nor, hvis du havde en nevø som hed Noah...??
Vi har fundet navn til vores kommende søn, nemlig Nor, det passer til vores navnevalg til storesøster og vi elsker navnet, min nevø ser vi faktisk sjældent, kun jul, fødselsdage og måske en gang om måneden hvis vi er heldige, andre gange kan der gå 2-3 måneder... ;-)
Problemet er at vi fik dårlig respons fra den side da vi nævnte navnet til vores kommende søn, de syntes navnene minder for meget om hinanden og det var et "fuck't navn" (Bemærk udtalelse)
Jeg har ikke lyst til at droppe navnet for vi elsker det allerede og det lyder godt i vores øre, men alligevel bliver man sådan lidt.... Skal man give afkald på det for deres skyld? ;(!
I kalder da jeres søn lige det i har lyst til. Folk skal nok venne sig til det. Hvis de ikke kan lide det er det jo deres problem.
Det er sjovt at folk føler trang til at skulle tage stilling til om de kan lide navnet som ANDRE vælger til deres børn.
Nor er et fedt og stærkt bavn og som stammer fra den nordiske mytologi, fra vanen Njord, som i øvrigt er far til Frej og Freja
det har været på tale her. Jeg siger go for it. Op i røven med andres negative meninger. Folk kan ikke tage patent på navne på den måde, at sige at folk skal vælge et andet navn fordi der er en i familien der hedder noget lignende. Noah er et kristent navn og Nor er et nordisk navn. Og det er efter min mening et stærkere navn. 
Anmeld