På tur - hvordan? Gode råd søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2014

UnderCover37

Happy_ skriver:

Hvordan tæller I hvornår de har spist? Efter endt måltid og så 2-3 timer frem eller i starten og 2-3 timer frem. Jeg tæller fra start. Det tager ham 15-20 min at spise!! 

Du skal regne fra slutningen af måltidet og frem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2014

Pinkrose

Happy_ skriver:

Ja, det er let, må man det når han kun er 6 uger og 3 dage?

De skal varmes når han er så lille, det er først efter 3-4 måneder de ikke skal varmes

Anmeld

16. maj 2014

A. Nonymsen

Jeg har altid købt de små brikker Allomin til min datter når vi har skulle ud. Det fungerer altså fint for den kan du bare åbne og hælde direkte på flaske og det behøver ikke blive varmet. 

Det gjorde vi også 

Men jeg ammede til hun var 6mdr så det var først fra den alder

Anmeld

16. maj 2014

FogL

Happy_ skriver:

Hej Alle,

Nu har jeg et nyt spørgsmål til jer kloge damer herinde.

Jeg vil meget gerne ude og gå med min guldklump f.eks. med barnevogn men han spiser jo på forskellige tidspunkter i løbet af døgnet. Han får allomin 1 syrnet og allomin 1 blå. Det mætter ham i 2-2.30 time. Synes det er svært at komme rundt omkring så. I morgen skal vi til mødregruppe for første gang med der er ikke længere end 500 m fra hvor jeg bor. Jeg frygter dog hvordan vi skal får det til at fungere når nu vi skal mødes kl. 10.00 og han spiser f.eks. 8.30. Har lidt frygt for han vil som den eneste græde og være utilfreds for han skal have hans mad med det samme..

Nogen gode råd?

Du tror ikke de har en mikroovn?

Anmeld

16. maj 2014

Happy_

Tak alle.. 

Det gik nogenlunde. Min baby var som den eneste sur og græd.. Selvom han fik mad inden. Jeg havde en flaske med som jeg blandede men han græd igen efter han fik flasken. Alle andre babyer var glade undtaget min. Derudover fortalte alle mig hvordan deres børn spiste hver fjerde time men min altså hver anden hvor han er hysterisk. Har prøvet at give ham mere men han vil ikke spise mere. Nogen råd? Ang. Allomin brikker skal de varmes op? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.