På tur - hvordan? Gode råd søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2014

ano14316

Happy_ skriver:

Ok, ja.. Jeg nok mere bange for at han græder imens alle de andre børn er stille og rolige.. 

Det skal du virkelig ikke være!
Men det er helt normalt at have det sådan..

Ville du blive irriteret hvis en af de andres baby græder hele tiden imens jeres andres er stille og rolige?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2014

Happy_

IT-nørd skriver:

Min søn blev ammet og det var så dejlig nemt. Da vi fik vores pige kunne jeg desværre ikke amme hende og hun fik flaske fra dag 1. Det er lykkedes os at finde så gode rutiner med flasker, at vi rejste til Sverige i en uge da hun var 1,5 måned.

Vi havde en mælkebeholder fra Tupperware (der findes også mange andre) og der kunne vi have afmålt 3 portioner pulver. Vi medbragte altid en termokande med kogende vand og termokande med koldt vand. Det var virkeligt nemt, selvom jeg frygtede at det ville være bøvlet

Ok, det skal vel prøves og så se hvad der lykkedes for os  

Anmeld

14. maj 2014

Happy_

Snoopy77 skriver:

Jeg har altid købt de små brikker Allomin til min datter når vi har skulle ud. Det fungerer altså fint for den kan du bare åbne og hælde direkte på flaske og det behøver ikke blive varmet. 

Ja, det er let, må man det når han kun er 6 uger og 3 dage?

Anmeld

14. maj 2014

Happy_

ano14316 skriver:

Det skal du virkelig ikke være!
Men det er helt normalt at have det sådan..

Ville du blive irriteret hvis en af de andres baby græder hele tiden imens jeres andres er stille og rolige?

Nej da, selvfølgeligt ikke.. Er nok mere bange for de vil synes jeg gør noget forkert med ham..

Anmeld

14. maj 2014

ano14316

Happy_ skriver:

Nej da, selvfølgeligt ikke.. Er nok mere bange for de vil synes jeg gør noget forkert med ham..

Det skal du ikke være!

Anmeld

14. maj 2014

Happy_

ano14316 skriver:

Det skal du ikke være!

tak!!

Anmeld

14. maj 2014

Snoopy77

Happy_ skriver:

Ja, det er let, må man det når han kun er 6 uger og 3 dage?

Jeg er ret sikker på at de må få dem fra starten. Det gav vi vores datter og der har aldrig været nogen problemer. Bare husk en saks i pusletasken hvis du er et sted de ikke lige har en  

Anmeld

14. maj 2014

Victoria2013

Nu var min pige godt nok ikke flaskebarn, men tillader mig at svare alligevel

Jeg var SÅ nervøs første gang jeg skulle mødes med min mødregruppe. Jeg havde ikke været særlig meget ude med hende på egen hånd det tidspunkt (hun var 8 uger) og var så bekymret for om jeg nu overhovedet kunne finde ud af at amme hende når vi var ude og om hun kunne finde ud af det eller blev distraheret eller ked af det. Men det gik så fint. Hun blev ammet to gange og som den eneste fik jeg hende til at sove i barnevognen i rummet med de 5 andre mødre og deres babyer, som ikke allesammen sov. Og dét var jeg også bekymret for

Så det skal nok gå. Bare gør som du gør derhjemme og tænk på at du ikke er den eneste mor og de andre er sikkert også nervøse for hvordan det nu skal gå. Men man hjælper hinanden i en mødregruppe (vi gjorde i hvert fald), for alle er jo i samme situation. Så bare gør som du plejer, så skal det nok gå, også selvom I er ude

Anmeld

14. maj 2014

Bertris

Vi havde en doseringsboks til tre flasker, men kender mange der bare havde en bøtte med også ske  
Når vi så var ude havde jeg en flaske med koldt kogt vand, og en termokande med varmt kogt vand som jeg blandede sammen til temperaturen passede også pulver i og ryste  
men hvis dem du er hos har elkedel/microovn kan du nøjes med koldt kogt vand  
Man skal lige finde ud af hvad der fungere for en selv  

Anmeld

14. maj 2014

Happy_

Hvordan tæller I hvornår de har spist? Efter endt måltid og så 2-3 timer frem eller i starten og 2-3 timer frem. Jeg tæller fra start. Det tager ham 15-20 min at spise!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.