Søvn om natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2014

TNBC

Mariekjellerup90 skriver:

Jamen der spiser han hver anden time ca. Syns han spiser hele tiden.. 

Ja det er tit. Der er nogen der spiser så tit, men det burde de ikke, for det bliver for meget for deres maver.

Jeg tror at han har brug for noget der ligger tungere i hans mave, så han rigtig bliver mæt.

Jeg ville lige tjekke med en sundhedsplejerske eller hvad det er man kan ringe til

Du skal jo også have noget søvn, ellers er du bare træt og bliver irriteret over ingenting og det går jo udover ham, for han kan mærke det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2014

Mariekjellerup90

Yurie skriver:

Ja det er tit. Der er nogen der spiser så tit, men det burde de ikke, for det bliver for meget for deres maver.

Jeg tror at han har brug for noget der ligger tungere i hans mave, så han rigtig bliver mæt.

Jeg ville lige tjekke med en sundhedsplejerske eller hvad det er man kan ringe til

Du skal jo også have noget søvn, ellers er du bare træt og bliver irriteret over ingenting og det går jo udover ham, for han kan mærke det.

Får sundhedsplejerske på mandag, så hører lige hende, om hvad hun siger til det ja ville være skønt med lidt mere søvn, tænker bare positiv, da mit første barn var kolik, græd 24/7. Han er rigtig nem, så det er faktisk kun søvnen der er et problem

Anmeld

14. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Han spiser ca 80 ml pr gang, men om natten kun 60 ml. Vækker ham inden jeg går i seng om aften og giver ham en flaske. Ja han bruger sut, men kan tidlig mærke på ham at han er rigtig sulten om natten. Men tænkte at prøve mme 2 om aften ? Ved ikke om man kan det med en på 3 uger ? 

Jeg ville ikke bruge mme2 til din 3uger gamle dreng!! Her i dk er de IKKE lavet så de mætter bedre, men der er bare mere jern i mener jeg. De er ikke beregnet til før 4mdr, og der er immervæk liiiiige et par dage til. 

Hvis du selv har taget jerntilskud før, ved du at det kan give hård mave, så jeg ville ikke begynde at give ekstra jernholdig mme til så lille en bebs.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.