Mariekjellerup90 skriver:
Han vejede 3550 ved fødslen og 9 dage efter vejede han 3700 g så han tager godt på. Det jeg bruger er Arla baby mælk, da det er mild ved maven. Hjælp det ved jer med at bruge 2 ?
Ikke bruge to, men nr.2. Vi bruger en der hedder cow and gate(den findes nok kun her)
Ja, det virker godt, og så er hun inde i en rutine, hvor hun spiser(næsten hver dag ) på de samme tidspunkter, som er til at øve dem, så de sover igennem om natten.
Jeg tror den er for mild, for han bliver ikke mæt nok af 20mls, det er jo næsten ingenting. Hvordan er det om dagen? Altså hvor meget spiser han af gangen?
Vi bruger en engelsk bog(som er super og virker), hvor der står hvordan man kan gøre det godt. Jeg kan ikke lige præcis huske hvad der står omkring 3uger gamle børn(kan læse det senere)
Og så kan det være en god ide, at vække ham(Ja, det er lidt ondt), men så han får noget mad, så han ikke vågner en time efter.
Lizzie tog(og går det stadigvæk nogle gange) to timer om at drikke en flaske(den er i dag 180, da hun var omkring 4uger var den på 150), og det kan være hårdt, dels fordi hun bare ikke altid er god til at drikke flasken(skriger, flytter hovedet, kan ikke helt mærke at flasken er der), men så kører man flasken rundt så hun drikker videre. så holder/sover hun også godt bag efter... og hun falder også i søvn mens vi giver mad, men nogen gange spiser hun videre selvom at hun sover.
Anmeld