Søvn om natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.044 visninger
22 svar
6 synes godt om
13. maj 2014

Mariekjellerup90

Hej baby.dk

jeg har en søn på 3 uger, han er flaskebarn. 

Vil hører om nogen af jer har nogle gode råd, om natten vågner han næsten hver time, da han sover så godt imens han får flaske, at han ikke spiser det han skal. Så han vågner af sult hele tiden. Er der nogen som ved hvad man evt kunne prøve ?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hold ham vågen under måltidet? Kilde ham på fødderne, op og holde bøvsepause, evt skift en ble undervejs også.

Anmeld

13. maj 2014

Mariekjellerup90

Mor11 skriver:

Hold ham vågen under måltidet? Kilde ham på fødderne, op og holde bøvsepause, evt skift en ble undervejs også.

Okay mange tak for svaret må prøve at se, om ikke nogle af de ting kan hjælpe lidt på problemet

Anmeld

13. maj 2014

nanan78

Profilbillede for nanan78

Vi bruger også bleskifte metoden. Det kan nu også være, at han ikke er sulten hver gang han vågner, hvis han ikke spiser så meget. Det kan være, han bare lige skal mærke dig eller have en sut. Mme mætter jo ret godt.

Anmeld

13. maj 2014

anynom

Mariekjellerup90 skriver:

Hej baby.dk

Vil hører om nogen af jer har nogle gode råd, om natten vågner han næsten hver time, da han sover så godt imens han får flaske, at han ikke spiser det han skal. Så han vågner af sult hele tiden. Er der nogen som ved hvad man evt kunne prøve ?  

Husk på, at mavesækken ikke er ret stor når han ikke er ældre. 

Hvor meget spiser han? Og bliver han bøvset godt af? 

Anmeld

13. maj 2014

TNBC

Hej baby.dk

Hvor meget spiser han hver gang?

BBøvs ham efter 30 mls, måske to gange hvis første gang er en meget lille bøvs. Han Kan have luft i maven og det gør ondt på dem, så det skal ud.

græder han hver gang han vågner eller ligger han bare og kigger? 

Anmeld

14. maj 2014

Mariekjellerup90

JulieWH skriver:

Husk på, at mavesækken ikke er ret stor når han ikke er ældre. 

Hvor meget spiser han? Og bliver han bøvset godt af? 

Altså om natten spiser han kun omkring 20 ml og om dagen omkring 80-120 ml. Han er rigtig god til at bøvse af, han græder slet ikke om natten. 

Anmeld

14. maj 2014

Mariekjellerup90

Yurie skriver:

Hvor meget spiser han hver gang?

BBøvs ham efter 30 mls, måske to gange hvis første gang er en meget lille bøvs. Han Kan have luft i maven og det gør ondt på dem, så det skal ud.

græder han hver gang han vågner eller ligger han bare og kigger? 

Han ligger bare og grynter lidt, da han ligger og søger efter mad, det er kun nogen gange, hvis jeg er lidt for langsom til at lave flasken han græder lidt. Omkring 20 ml om natten pr gang. 

Anmeld

14. maj 2014

TNBC

Mariekjellerup90 skriver:

Han ligger bare og grynter lidt, da han ligger og søger efter mad, det er kun nogen gange, hvis jeg er lidt for langsom til at lave flasken han græder lidt. Omkring 20 ml om natten pr gang. 

Den mme du bruger er det en du er blevet anbefalet eller selv har fundet?
Var han en stor.. eller er han en stor baby??

Her i Irland er der tre forskellige mme, ligesom 1,2,3

Lizzie her på 11uger, da hun blev født blev nummer et frarådet, fordi at den ikke ville ligge tungt nok og hun ville vågne hver time og have mere.

Måske skal du skifte Mme, til noget der ligger tungere i hans mave, så han bliver mæt.

Det er svært at forklare, da det blev forklaret på engelsk.

Anmeld

14. maj 2014

Mariekjellerup90

Yurie skriver:

Den mme du bruger er det en du er blevet anbefalet eller selv har fundet?
Var han en stor.. eller er han en stor baby??

Her i Irland er der tre forskellige mme, ligesom 1,2,3

Lizzie her på 11uger, da hun blev født blev nummer et frarådet, fordi at den ikke ville ligge tungt nok og hun ville vågne hver time og have mere.

Måske skal du skifte Mme, til noget der ligger tungere i hans mave, så han bliver mæt.

Det er svært at forklare, da det blev forklaret på engelsk.

Han vejede 3550 ved fødslen og 9 dage efter vejede han 3700 g så han tager godt på. Det jeg bruger er Arla baby mælk, da det er mild ved maven. Hjælp det ved jer med at bruge 2 ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.