Argh, hvorfor skal det være SÅ svært at finde?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2014

ano14316

Mmy87 skriver:

Hejsa.
Som overskriften antyder, er jeg ved at være pænt træt af at skulle lede med lys og lygte efter neutrale ting til kommende baby... Alt fra puslepude, til tøj, til dynepetræk... Ved ikke hvad køn vores kommende barn er, ej heller vil vi have det at vide, og vil da gerne have en nr 2 på et tidspunkt, også uden at skulle ud og investere det hele på ny i nye farver hvis det er det modsatte køn...

Havde bare brug for at komme ud med mine frustrationer, og ville høre om der er andre der har det sådan?

Er ved at køre træt i de få ting man kan få i hvid, grå og sort og kedelige mønstre Og ellers er det udpræget drenge eller pigeting... Suk...

Sjovt, jeg oplevede det slet ikke som et problem at finde neutrale ting..

Prøv at se sengetøj herhttp://www.kids-world.dk/index.php?cPath=1128_1129 &page=2&mode=process_filter

Jeg handlede det meste ind hos tøjbamsen og de eksisterer jo ikke længere..

Men Nørgaard sengetøj er der ihvertfald en del unisex og det er møg god kvalitet..

Prøv at søg efter babytrold puslehynde

Sengerand har vi en hvid en i vuggen og køber en der passer til kønnet til tremmesengen når den tid kommer..

I opstarts tøj købte jeg bogen pakker fra Pippi og ellers så synes jeg h&m har et ok unisex udvalg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2014

M (:

Mmy87 skriver:

Hejsa.
Som overskriften antyder, er jeg ved at være pænt træt af at skulle lede med lys og lygte efter neutrale ting til kommende baby... Alt fra puslepude, til tøj, til dynepetræk... Ved ikke hvad køn vores kommende barn er, ej heller vil vi have det at vide, og vil da gerne have en nr 2 på et tidspunkt, også uden at skulle ud og investere det hele på ny i nye farver hvis det er det modsatte køn...

Havde bare brug for at komme ud med mine frustrationer, og ville høre om der er andre der har det sådan?

Er ved at køre træt i de få ting man kan få i hvid, grå og sort og kedelige mønstre Og ellers er det udpræget drenge eller pigeting... Suk...

Vi lokkede den kommende farmor til at sy dyne-betræk m.m. i neutrale farver efter vores valg (bl.a. de to betræk på nedenstående billeder, som vi syntes kunne bruges til begge køn). Det kan klart anbefales! (: 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. maj 2014

Mom2

Mmy87 skriver:

Hejsa.

Jysk har noget sengetøj som er kønsneutralt med bl.a. Peter Plys og Bambi på.

Ønskebørn har nogen enkelte puslepuder der er kønsnetral, bl.a. fra Trille i grøn med køer - det kan du forresten også få som sengetøj.

Men kender godt jagten, vi ville heller ikke vide hvad vi skulle have, så har selv været på jagt og det er ikke nemt. Har en svigermor der kan sy, så lavede en del selv.

Anmeld

13. maj 2014

M (:

Mmy87 skriver:

Det var selvf. en mulighed  

Men puslepude vil jeg gerne have i plast, da den er nemmest at gøre rent, og fordi jeg ikke kan lide når de er lavet af stof, for kender flere der ikke kan få deres helt rent, selvom de vasker dem, og tror ikke rigtigt det vil fungere at sy selv i plast, for ved heller ikke hvad jeg skulle kunne sy det af

Vores puslepude er i stof, men vi har altid brugt et af de der blå engangsstykker ( https://www.abenaprivat.dk/ProductDetail.aspx?ProductId=4119) under stofbleen, så vores puslepude er uden pletter og så god som ny.

Vores søn er 14 mdr. og var et SERIØST gylpebarn.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.