De der er i Babysam er bare ikke lavet af plast, men bomuldsstof som er betrukket med noget, hvilket kan være svært at få rigtigt rent, selvom det kan komme i vaskemaskinen.
Det der er på pinkorblue.dk synes jeg heller ikke er andet end stof der evt er impreneret (staves?) så de er vandafvisende, hvilket heller ikke er de "gode gammeldaws plastik" som kan sprittes af og tørres af, uden at skulle i vaskemaskinen
Resten derinde ser så meget fint ud til i neutrale farver
Tak for det.
Lekmer og Jysk har også fine neutrale ting kan jeg se
Kan dog godt komme til at savne at komme i en fysisk butik med lekmer, men det går nok også 
Lineog4, sikke sød en dreng du har dig der! Jeg er heller ikke helt farveforskrækket
Har f.eks en rød dragt jeg vil have sat et mærke på, med "biler" hvis det bliver en dreng (til STOR irritation for både mine forældre og kæreste

, men synes bare det ville være rart med noget med et fint mønster på, som er neutralt, uden at være totalt kedeligt... Men ja, der er nok gået lidt Lotte modsat over mig, og i ren protest ikke vil købe så meget der er kønsbestemt
. Det er også noget helt andet når jeg FÅR ting af nogen, så er jeg meget large, men når jeg skal købe fra nyt, vil jeg ikke bare nøjes, og tvinges til at købe enten til dreng eller pige.

Anmeld