Argh, hvorfor skal det være SÅ svært at finde?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.452 visninger
23 svar
18 synes godt om
13. maj 2014

Mmy87

Hejsa.
Som overskriften antyder, er jeg ved at være pænt træt af at skulle lede med lys og lygte efter neutrale ting til kommende baby... Alt fra puslepude, til tøj, til dynepetræk... Ved ikke hvad køn vores kommende barn er, ej heller vil vi have det at vide, og vil da gerne have en nr 2 på et tidspunkt, også uden at skulle ud og investere det hele på ny i nye farver hvis det er det modsatte køn...

Havde bare brug for at komme ud med mine frustrationer, og ville høre om der er andre der har det sådan?

Er ved at køre træt i de få ting man kan få i hvid, grå og sort og kedelige mønstre Og ellers er det udpræget drenge eller pigeting... Suk...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Det er bare så super super svært at finde det der kan fungere til begge køn. Ville gerne selv have haft en del neutralt fordi det godt måtte fungere til vores nr to(som vi jo ikke aner hvad bliver).

Men i hvert fald kan du selv sy sengetøj. Betræk til puslepude kan du også selv sy. Så bliver det også de farver og mønstrer du selv kan lide.

Min svigermor har været så fantastisk at lave sengetøj og sengerand, uro og ammepude til os. Samt meget tøj.

Held og lykke med "kampen"

Anmeld

13. maj 2014

Pigent

Mmy87 skriver:

Hejsa.
Som overskriften antyder, er jeg ved at være pænt træt af at skulle lede med lys og lygte efter neutrale ting til kommende baby... Alt fra puslepude, til tøj, til dynepetræk... Ved ikke hvad køn vores kommende barn er, ej heller vil vi have det at vide, og vil da gerne have en nr 2 på et tidspunkt, også uden at skulle ud og investere det hele på ny i nye farver hvis det er det modsatte køn...

Havde bare brug for at komme ud med mine frustrationer, og ville høre om der er andre der har det sådan?

Er ved at køre træt i de få ting man kan få i hvid, grå og sort og kedelige mønstre Og ellers er det udpræget drenge eller pigeting... Suk...

Hvad er det du søger for kender måske nogle steder jeg kan finde noget derefter vil jeg giv dig ret i at det er meget køns opdelt

Anmeld

13. maj 2014

Mmy87

SDD skriver:

Det er bare så super super svært at finde det der kan fungere til begge køn. Ville gerne selv have haft en del neutralt fordi det godt måtte fungere til vores nr to(som vi jo ikke aner hvad bliver).

Men i hvert fald kan du selv sy sengetøj. Betræk til puslepude kan du også selv sy. Så bliver det også de farver og mønstrer du selv kan lide.

Min svigermor har været så fantastisk at lave sengetøj og sengerand, uro og ammepude til os. Samt meget tøj.

Held og lykke med "kampen"

Det var selvf. en mulighed  

Men puslepude vil jeg gerne have i plast, da den er nemmest at gøre rent, og fordi jeg ikke kan lide når de er lavet af stof, for kender flere der ikke kan få deres helt rent, selvom de vasker dem, og tror ikke rigtigt det vil fungere at sy selv i plast, for ved heller ikke hvad jeg skulle kunne sy det af

Anmeld

13. maj 2014

Mmy87

Pigent skriver:

Hvad er det du søger for kender måske nogle steder jeg kan finde noget derefter vil jeg giv dig ret i at det er meget køns opdelt

Jamen mangler som sagt en puslepude i plast. har så fundet en i matas, som man kan bestille på nettet som er hvid.

Ellers bare alm tøj, sengetøj, evt gardiner til værelset som godt må være lidt barnligt, men stadig kønsneutralt. Har så meget jeg skal have ryddet op/ud i herhjemme, så ved ikke hvornår jeg får plads og tid til at kunne sy en masse selv, selvom jeg gerne ville.

Anmeld

13. maj 2014

Lullaby

Mmy87 skriver:

Jamen mangler som sagt en puslepude i plast. har så fundet en i matas, som man kan bestille på nettet som er hvid.

Ellers bare alm tøj, sengetøj, evt gardiner til værelset som godt må være lidt barnligt, men stadig kønsneutralt. Har så meget jeg skal have ryddet op/ud i herhjemme, så ved ikke hvornår jeg får plads og tid til at kunne sy en masse selv, selvom jeg gerne ville.

Jeg synes ellers jeg har fundet mange i babysam som er neutrale. 

Anmeld

13. maj 2014

Soffy27

Har du kigget på pinkorblue.dk??
Der synes jeg at der var en del neutralt sengetøj, sengehimmel, pusleplade mm..

Anmeld

13. maj 2014

Christine

Mmy87 skriver:

Hejsa.

Havde det rigtigt meget på samme måde med første barn, da var der meget langt imellem neutralt tøj. Omvendt synes jeg også nogle gange det er lidt rart at man kan se at babyen er af det køn den nu er. Jeg vil holde øjne og ører åbne og skrive hvis jeg finder et ordentligt udvalg på et tidspunkt. Kan huske jeg så det ét sted med nummer to, men da vidste vi allerede at han var en dreng og så var det lidt svært at holde sig fra det blå og grønne 

Anmeld

13. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Mht sengetøj vil jeg foreslå at sy det selv det er virkelig nemt og så kan du få det lige som du vil, om det skal være med striber, prikker, Mickey mouse eller Peter plys  Det samme med gardiner egentlig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.