hvor længe havde i været sammen før..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2014

Bell'star

Anonym skriver:

Hvor længe havde i været sammen før i begyndte på baby projektet?

Min kæreste og jeg har været sammen i 5 måneder, (vi har kendt hinanden i 3 år)
Og vi er begge to vildt skrukke!!
Kan bare ikke finde ud af, om det er for tidligt

(Ved hvad det indebærer, har to børn i forvejen)

Vi havde været sammen i 5måneder også cirka. Og der car gevinst da vi havde været sammen i 9måneder

Vi var også begge skruk, og det går helt fint, selvom vi ikke har været sammen så længe dengang..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2014

Christine

Anonym skriver:

Hvor længe havde i været sammen før i begyndte på baby projektet?

Min kæreste og jeg har været sammen i 5 måneder, (vi har kendt hinanden i 3 år)
Og vi er begge to vildt skrukke!!
Kan bare ikke finde ud af, om det er for tidligt

(Ved hvad det indebærer, har to børn i forvejen)

3 måneder 

Anmeld

13. maj 2014

linesa

Marts2014 skriver:

Altså vi var sammen 9 mdr. før jeg blev gravid og blev gravid i første forsøg 

Vi har nuværende sammen siden januar, og er ret enige om at jeg lægger pillerne på hylden om ca 3 mdr. Jeg har selv en i forvejen, så er klar over ansvaret, men det føles bare så rigtigt..... Tror man skal gøre hvad man føler for, og har man haft et par kærester, så har man jo noget at forholde sig til hvad gensidige følelser/fornemmelser angår. I det forhold jeg har nu føles det MEGET rigtigt. 

Anmeld

13. maj 2014

Anonymo

linesa skriver:

Vi har nuværende sammen siden januar, og er ret enige om at jeg lægger pillerne på hylden om ca 3 mdr. Jeg har selv en i forvejen, så er klar over ansvaret, men det føles bare så rigtigt..... Tror man skal gøre hvad man føler for, og har man haft et par kærester, så har man jo noget at forholde sig til hvad gensidige følelser/fornemmelser angår. I det forhold jeg har nu føles det MEGET rigtigt. 

Lige præcis, man skal gøre som man føler bedst man kan jo ikke forudse fremtiden alligevel så man kan ligeså godt gøre hvad man selv tror er det bedste 

Anmeld

14. maj 2014

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Min mand og jeg har været sammen i 5 år vores 5 årsdag har vi lige haft D.9 maj  Vi har været kærester i 2 år og forlovede i 2 år og her D. 12 juli har vi været gift i 1 år. Vi begyndte pb på vores bryllups aften og på trejde månede efter blev jeg gravid og nu venter vi vores smukke første barn sammen til temin D. 30 juli

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.